ילדי האור היקרים 💦 בלוג זה מביא לכם את ההוראה של המסטרים שהתעלו אל מישורי גן העדן וההיררכיה הרוחנית המשגיחה על התכנית האלוהית עבור כדור הארץ. הוא מציג את לימודי "האני הנני אהיה אשר אהיה" אותם מוסר סינט ג'רמין, המסטר שמוביל את העידן הזהוב החדש, של אנושות אלוהית ומביא מודעות לחיים אלוהיים שנועדו לאנושות ואיך להשיג אותם בהנהגת נוכחות האל בבריאה ; הלא היא רוח הקודש ; השכינה 💦

השגת מסטריות על החיים עם משמעת, נחישות ותיקון עצמי

השגת מסטריות על החיים עם משמעת, נחישות ותיקון עצמי
💜בלחיצה על התמונה - ניתן להאזין להרצאה מתוך מלימודי האני הנני של סינט ג'רמין. כך ניתן להשיג מסטריות בהתמזגות עם נוכחות האל שנוכחת בכל, והיא יכולת כל ומטיבה לכל ולזכות בהכרה האלוהית. דבר זה מאפשר לאדם להתנהל עם העוצמה שמנהלת את היקום. לימודי אלכימיה אלה הם הכנה לעידן הזהוב החדש - עידן השכינה.💜

סה"כ צפיות בדף

יום שישי

הדרכה מהמסטר סרפיס ביי - מה נדרש להתעלות אישית

הקדמה -

 האמת היא שבעולם הארצי בן האנוש הוא רק ביטוי חלקי ממשהו הרבה יותר גדול של ישות אלוהית אינדיבידואלית שהנה העצמי האמתי הנובע מהמקור של החיים - מהבורא. ישות זאת היא זוהרת, מודעת לעצמה, יצירתית, יכולת כל, מלאת אהבה ושמחה. היא משתמשת בגוף העשוי מאש מקודשת הרוטט רחוק מחוץ לטווח החושים האנושיים - הוא נקרא הגוף האלקטרוני של אור, אשר רוטט כה מהר ושומר כך על נעורים נצחיים של יופי ומושלמות.

 הוא שונה לחלוטין מהגוף הפיזי אשר פועל לא נכון בשימוש יוצר של קרמה שלילית, דבר שבא מנבערות וחוסר מודעות לחוקי החיים. בעוד בני האנוש אינם יכולים להשיג את הנוכחות האלוהית ישירות, הם מחוברים אליה בממד הארצי דרך הנשמה והעצמי הגבוה, בלי היכולת להשיג מושלמות. 

הנוכחות האלוהית נמצאת במרכז הלב הרוחני בצורה של שלוש להבות והיא מבטאת עוצמה של אהבה, חכמה ורצון להיטיב עם כל החיים. כאשר אדם מעגן את שלוש הלהבות האלה כלהבה מאוזנת אחת דרך היותו בגוף פיזי, זה מאפשר לו להשתמש בעוצמה יצירתית שהנה אלוהית.  

כדי לבטל קרמה (חוב לחיים) שלילית שנוצרה מתוך חוסר הבנה בעבר, אפשר לקרוא לנוכחות האלוהית להקרין גלים של אהבה מהעולם העליון, מטה אל העולמות הנמוכים. כשאנשים לומדים להתגבר על אשליה ולהיות מסטרים על זמן וחלל, הם יכולים לחזור ל-"אחד" שהנו הנוכחות האלוהית בכל הבריאה. בהתעלות לאחדות ההוויה הם חווים את הנצח עם שמחה של יצירתיות אלוהית, כישויות מתעלות וזה הוא הסיפור של כל אחד מאתנו.

המין האנושי נועד לסיים את המחזור של התפתחות אנושית בתודעת נפרדות מהאל והבריאה ולחזור להיות ביטוי מסטר של ישות אלוהית מאוחדת אשר מושלת בזמן ובמרחב, בנוגע להיבטים הפיזיים, הרגשיים, המנטלים והרוחניים של עצמה. כל מסטר כזה הגשים את תכנית הנשמה שלו ונחנך במסגרת טקס ההתעלות שמשמעו השגת מסטריות עצמית המאפשרת להתעלות לממדים גבוהים יותר של חומר הממד החמישי ומעבר. ממדים אלה הם בעלי רטטי אור מעודנים וצלולים מאשר הממד הארצי. 

ההיררכיה הרוחנית של פלנטה זאת, הנה כינוס נעלה של ישויות נאורות המכונות לעתים האחים הבוגרים של המין האנושי. היא נקראת האחווה הלבנה שמפקחת על התכנית הגדולה של החיים. כל חבריה הגשימו את המצב הידוע כהתעלות שבו גופם הפך לגוף של אור אלוהי.

כל החברים באחווה זאת הגיעו לרמה של הגשמה רוחנית והם נדרשים לכבד ולהגשים את מטרות האחווה. חבריה הם לא רק שושלת של האנושות והפלנטה, אלא גם של שושלות ומקומות רבים אחרים.  קולקטיב זה של מסטרים נקרא גם - אחוות האור הגדולה, אחוות הגביע, לגיון האור, אדוני הלהבה ואדוני האור. 



סרפיס ביי הוא מסטר מתעלה  מהאחווה 
האחראי על קרן האור הלבנה של התעלות
ואלה דבריו : 


" אחים ואחיות אהובים, עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות.  אני לא בא לומר שזה קל עבור כל אחד. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה. 

רבים יעמדו בפני אתגרים מזמן לזמן. אם תתמודדו איתם בשמחה והכרת תודה על הזדמנות יוצאת דופן  שקבלתם כעת, היו בטוחים שיתרת הדרך לא תהיה קשה. הכל תלוי בתפישה ובתגובה שתציגו בחיים, כהזדמנות ליישר את הקרמה השלילית וללמוד איך להיות מסטר מתעלה. 

דעו שאם התחייבתם ברצינות להתעלות שלכם, כל השמים יהיו מאחוריכם ויקראו לעזור לכם בדרכים מופלאות. בזמנים קודמים ההתעלות היתה קשה להשגה. אמנם הנתיב עדיין נשאר כשהיה, אבל יש כעת עזרה כה רבה, שכה הרבה מאלה שהיו בעבר, לא זכו לקבלה. 

אתם על פני האדמה נמצאים לעתים עם כאב ויאוש. דעו שהקשיים הם זמניים. אם אתם רציניים לגבי ההתעלות ותאמצו את חוקי הרוח עם התמדה מלאה - תוכלו לעשות זאת. בעזרתנו ובעזרת הנוכחות האלוהית בחייכם כל דבר אפשרי. זה נחוץ עבור האבולוציה שלכם שלא תישארו מאחור בממד השלישי, אחרי שכדור הארץ יתעלה. 

כחניכים של המסטרים שהתעלו, תוכלו לבקש ולדרוש התקדמות בהתבוננות בחיים דרך תודעת המסטר. עם טיהור הגופים הנמוכים שאיתם אתם חושבים, מרגישים וזוכרים, תתקדמו עם העצמי המסטר הנוכח תמיד כאן ועכשיו. אתו תלמדו את חוק הציווי של עוצמת האל ואז תגיעו להשלמה מלאה. 

אתם יוצרים מחדש את רטט הבורא בהבנה של היכולת והסמכות שיש לכם בתהליך. המפתח הוא תודעה הפועלת לפי חוק הרטט. רטט להבת הלב הוא רטט האני האלוהי. עליכם לצוות את האור לתת לכם חיים. זה בא מהערכה נכונה ליכולת שלכם וההבנה שהאל מונע על ידי התודעה שלכם. איך שתתכוונו כך הוא יגיב. הבינו שלא תתכן אף פעם פעולה בחוץ בלי פעולה פנימית בתודעה.

יש לכם הבטחה ממני שנבחן את מאמציכם ונעזור לכולכם. אנחנו אוהבים אתכם ואנו מסורים לסייע לכם באופן מוחלט שתכינו את עצמכם להיות ילד אלוהי. בשם כל אלה מאחוות ההתעלות המשרתים אתי ביעוד הקדוש הזה, אנו שולחים לכם את אהבתנו העמוקה עם מחשבה של שלום. אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. 

 סרפיס ביי מסביר מספר דרישות להתעלות לחיי נצח :

💥 עליכם לאזן את שלוש הפלומות של להבת המסטר שבמרכז ההוויה - הן מקבילות לשלוש הקרניים הראשונות הנובעות מהלב הקוסמי. כך שכמסטר מתעלה - אהבה חובקת כל תבוא בהרמוניה ואיזון עם חוכמה יודעת כל איך לממש את הרצון האלוהי, בבריאה.  הן מהוות את להבת העצמי האלוהי ואת הבסיס של האלוהות. 

בתוך עומקי צ'קרת הלב ישנו "חדר" מרכזי המוקף  בשדה כוח של אור והגנה. זהו "חדר" אנרגטי הנפרד מהחומר ולא ניתן לגלותו. הוא מחזיק בתוכו את הממד השלישי, הרביעי, החמישי ועוד הרבה ממדים לא ידועים לאדם. כל הכרה יומיומית בלהבה שבפנים מגבירה את העוצמה והאהבה בהוויית האדם.

המיקוד על הלהבה בפנים הוא נקודת מפגש עם האלוהי. האיזון של פלומות הלהבה חייב להיות מושלם. איך זה נעשה בחיים ? 
חשוב להיות אדם חכם גם באינטלקט וגם פתוח ביחס טוב לחיים ולחברה. השילוב של ידע מודע עם טוב ונדיבות הלב מביא לאיזון. אדם שבהילה שלו יש דומיננטיות של הפלומה הכחולה של רצון אלוהי, חייב לאזן אהבה וחכמה, יחד עם הרצון החזק שלו. כל פעם שאדם עובר מבחן בחיים והוא מאזן רצון חזק עם אהבה וחכמה, הוא משיג את הדרגה של התודעה, עבור המבחן הבא. 

💥 עליכם לאזן את קרמת החיים - בעידנים קודמים נדרש היה לבטל מאה אחוז קרמה כדי לחזור ללב הקוסמי של האחד. כעת, תודות לחמלה אלוהית החוק הישן שונה ומי שאיזן חמישים ואחת אחוז מחובות החיים, מקבל את מתנת החיים. את ארבעים ותשע האחוזים ניתן לבטל על ידי נתינת שירות ממישור ההתעלות.

 אור מועצם שזורם כל יום לפלנטה והטבע כולו צריך להסתגל לזה. גם הגופים הפיזיים עוברים תיאומים. כך ישנה אפשרות גדולה לתת שירות לחיים, ללא תנאי. התהליך של ההתעלות מואץ היום מאוד. הוא ממשי וזה קורה ממש עכשיו. זה הוא עידן של הארה שנפתח לרבים. זה דומה ללימודים באוניברסיטה להשגת תואר. יש לעבור מבחנים ועם ההתעלות ניתן לדעת אם הם הצליחו או לא. 

💥 עליכם לטהר את ארבעת הגופים הנמוכים - הגופים הפיזי, ריגשי, מנטלי ואתרי הם גופים זמניים שצריכים להיות בהסכמה ככלי אחד כדי להכיל את האור האלוהי. ארבעת הגופים האלה הם שדות כוח של מישורי תודעה.  כל אחד מהם רוטט בתדר ממדי אחר וכל אחד הוא כלי ביטוי בעולם העשיה בממד הארצי. הם מיועדים לעבוד יחד כמו גלגל בתוך גלגל ובהרמוניה. אז גם הצ'קרות פועלות נכון.

הגוף האתרי- הנמוך מכיל את תת המודע האנושי הנצבר מזכרונות וחוויות ממילים ומפעולות. לעומתו, הגוף האתרי הגבוה הוא גוף הנשמה המתוכנן להכיל אור ואת תבנית האב של הזהות האלוהית. לכן יש להמיר ולפנות את המשקעים מהעבר בתת המודע ולהביאם למודע. משקעים אלה הם תמצית הקרמה שיושבת בחגורה שבהילה. היא מכילה את הרשומות של המחשבות והרגשות מאלפי שנות חיים. רואי נסתר יכולים לנקות את האנרגיה השלילית שנצברה. היום ניתן לעשות זאת עם הלהבה הסגולה ושירות לעולם.  

גוף הרגש האנושי - נקרא גם גוף התשוקות ויש לפקד עליו במודע אם רוצים להתעלות. לומר לו : "שקט תירגע" - עוזר מיידית להשקטת סערה רגשית. גוף הרגש זקוק להזנה מנטלית ורגשית נכונה.

הגוף המנטלי הנמוך - מחובר לאינטלקט האנושי וכל השפעה מטלטלת מבחוץ חייבת להיות נשלטת על ידי הגוף המנטלי הגבוה של הנשמה. עליכם לשים לב במה אתם מתמקדים, במיוחד מהשפעות של תדרים נמוכים מסרטים ומטלוויזיה הנכנסים לגוף זה. 

הגופים העליונים - בנוסף לארבעה גופים נמוכים אלה, יש לאדם עוד שלושה גופים שהם נצחיים : גוף האני האלוהי -האטמי. הגוף הסיבתי - הבודהי וגוף תודעת המשיח - שהוא הגוף המנטלי הגבוה. הוא מתווך בין אלוהים ואדם. כאשר יש הרמוניה בגופים הנמוכים, העצמי הנעלה יכול להתישב בתוכנו לנהל אותנו ולהפעיל את הגופים הנצחיים. 

💥 כעת נדרש מכם להתעלות מעל המעגלים החוזרים של הספירלה השלילית - העבודה עם האש הלבנה של ההתעלות נותנית ללהבה המקודשת לעבור מספירלה לספירלה עד שהנשמה נעטפת על ידי הלהבה ומשתחררת מהאנרגיה השלילית הנצברת. המסטר סרפיס ביי אומר : " התעלו והתמירו זאת."

מסדר מלכיצדק ואחוות האור מוכנים לעזור לכל מי שירצה בהאצלת קרינת גוף האור שלהם לטיהור והטמרת האנושות.  הם נותנים לימודים לאנשי כדור הארץ דרך שליחים שלהם או בדרך ישירה. כל אדם שנחוש להתקדם צריך לבקש זאת מפורשות ואז מורי חוכמה וישויות אור זמינים עבורו. מה שנותר לאדם זה להתכוון להתעלות ולעשות מה שנדרש. 

💥 נדרש גם שתגשימו את התכנית האלוהית של הנשמה, במילוי תפקידה כאור אלוהי בפעולה- לפעמים נשמה באה לחיים חוזרים כדי למלא תפקיד שרק היא יכולה לבצע.  כל החלטה שהנשמה עושה נעשית בהסכמת העצמי האלוהי ומועצת הקרמה. 

💥 עליכם להשיג מסטריות על המצבים החיצוניים של החיים, דרך חניכות ומבחנים - ואפילו להתגבר על סבל, מחלה ומוות ולהישאר בהרמוניה.  

💥 נדרש מכם לעבוד במודע עם הקרניים האלוהיות עד למיזוגן לאור לבן בגוף האור - מי שמוכן להתעלות עבר הרבה התגלמויות, עבד עם איכויות הקרניים האלוהיות (רצון, אהבה וחכמה, הרמוניה שירות וסליחה) ופיתח הילה צבעונית. הצבעים במקור הם מהלב של השמש המרכזית הגדולה, הלב הקוסמי. הן מכילות ספקטרום של צלילים ותדרי צבע שמאירים אתכם, נשארים בהולוגרמה שלכם ובגופי האנרגיה.

הקרניים יורדות בתדר מממד לממד, עד שהן נכנסות למערכת הסולרית. הן יורדות בספירלה לתוך כדור הארץ ולתוך עיר האור שמבאלה, שהנה מרכז אנרגטי ראשי בפלנטה. היא מהווה מטה ההנהגה הרוחנית הנסתרת, ואז הן מגיעות למרכזים האנרגטיים של כדור הארץ. מכאן הן משודרות דרך כל מרכז אל הרשת הקריסטלית, למערבולות אנרגיה ואתרים מקודשים בתוך ומסביב למישור הארצי, שמהווים מרידיאנים וקווי כוח של כדור הארץ. האדם מקבל את הספקטרום הזה על ידי המסטרים של הקרניים בכדור הארץ ובמערכת השמש והגלקסיה. כאן ההיררכיה הרוחנית עובדת כיחידה אחת. 

כל הקרניים האלוהיות הן בעלות תדר אלוהי המייצג אכויות מסוימות. יש להן יכולת להשבת בריאות לשלמותה, חידוש נעורים וצלילים שמסייעים להפעלת סלילי הדיאנאיי ולהתעוררות זכרונות רב ממדיים. הרטטים של הקרניים האלה נמצאים  בהשגחת האחווה הלבנה. 

💥 תהליך ההתעלות דורש להעלות את האש הלבנה מבסיס עמוד השדרה אל הכתר כדי לחוות תודעת-אחדות- במזרח זה נקרא "להעלות את הקונדליני". הקונדליני היא העוצמה הרדומה באדם שנמצאת בצ'קרת הבסיס, עולה לכתר באופן טבעי כשזמן הקציר של הנשמה מגיע. להעלות אותה על ידי יוגה יכול לגרום לאיבוד איזון וארועים פיזיים.  בעבודה עם הלהבה הסגולה יומיום חוסר איזון נעלם  ואז הקונדליני עולה בעדינות ובאופן בטוח ומביאה להארה. 


💥 לסיום - התכוונו פנימה עם מילים אלה :💥

" אני מאפשר/ת לכל מרכזי האנרגיה שלי להיפתח ולקבל את האור האלוהי. אני יודעת שהרטט  האלוהי זורם בכל גופי ואני נכנעת לאלוהי ולשלוות הדממה.  אור יקר זה עוזר לי להירפא ולהתחזק. 

ישנה התחדשות בנשמתי, בגוף הזיכרון שלי, בגוף הרגשי, המנטלי והפיזי שלי. אני זוכה במתנות הרוח, נושמת את הצליל של היקום ואת הדממה שלו. זאת הפעולה של להבת התחיה שמביאה אותי לשקט שמרגיע את הווייתי ומביא נחמה וריפוי וחופש אמתי. 

גם השמחה שלי היא שקטה ושליוה. אני מכירה תודה ללימוד זה של חוכמת המסטרים שמאפשרת לי להיכנס לשלווה.  אני מרימה את תשומת הלב שלי גבוה ומוצאת שם  אור הממלא כל תא שלי. 

אני נכנסת למצב הוויה של ביטחון ואני נכנעת לזה בהכרת תודה. אני משחררת כל היבט של שליטה בחיי ושמה את מבטחי ברוח המבורכת. "

סרפיס ביי קורא למחפשים רוחניים לנתיב של ההתעלות


" אני מכריז וקורא לכל המועמדים של ההתעלות ולכל מי שמשתוקק להיות מועמד להתעלות בחיים אלה או בחיים הבאים. אנחנו הכנו כיתות במושב שלנו אותם ניתן לפקוד כדי להשיג את המטריקס של טוהר. לאלה שאומרים בליבם :" אני משתוקק מעל לכל דבר להיות מושלם בעיני האל, שתהיה לי הכרה אלוהית מושלמת " .  הביקור במשכן של סרפיס ביי לצורך לימוד ולהתעלות ב-קישור זה

The Ascended Master Serapis Bey

המסטרים שהתעלו הם אחינו הבוגרים שהתעלו לממדי האור

⚪ המסטרים האלוהיים השייכים לאחווה הרוחנית עוזרים בתהליך ההתעלות של כדור הארץ לממד האלוהי, כי עידן זהב חייב כעת להתממש על פלנטה זאת. הם מדריכי האנושות שמראים את הדרך להשגת המורשת האלוהית, שטמונה כפוטנציאל באדם.

המסטרים המתעלים מכנים עידן חדש זה : "העידן הזהוב של האחד"

זה אומר שכל פרט מביא את חייו לתוך עידן זהוב, כאשר הוא מעצב מחדש כל יסוד של חייו הפרטיים עם מושלמות האל שנמצאת בו. בעידן הזהוב כל הבריאה היא הצטיירות טהורה של תבניות המושלמות שמחשבת האל מחזיקה בהן דרך הכרה אלוהית. העצמי החיצוני נמצא בצייתנות מלאה לנוכחות האל שבפנים, והתודעה של מהות טהורה של האל זורמת חופשי בלי הפרעות באדם.

"אני הנני" הנו הפעילות המלאה של הוויית האל בבריאה דרך כל פרט ביקום

🤍 המילה היוצרת הזאת אם במילה המדוברת או במחשבה שקטה או ברגש, הנה העיקרון הגבוה ביותר של חיים הנה זכותו של כל מסטר שמשתמש בעיקרון נעלה זה ובכך מכיר את אלוהותו כמנצחת.

רשומות פופולריות

מיועד לחניכי הנתיב הרוחני

מיועד לחניכי הנתיב הרוחני
הדרכות אלה מופנות מהאחווה הרוחנית הגדולה למי שמחפש את הדרך אל "מלכות האל", שהיא מצב ההכרה האלוהית באדם, בה ישנה אהבה גדולה לכל, חוכמה אלוהית, שירות ונתינת השראה לאחרים דרך שכחה עצמית. אלה הם החיים הטבעיים של כל מי ששוכן במלכות. אז מתממשים החיים השמיימיים בכל מקום בו אתה נמצא 💦 מעבר לאוסף ההדרכות בלחיצה על התמונה

המסטר המתעלה סינט ג'רמין אומר :

⚪ "העידן הזהוב אינו משהו שנולד מדמיון אופטימי. הוא תמיד קיים וממשיך להתקיים במישורי הנצח. הוא המציאות האלוהית המתמשכת והנצחית שנמצאת בקיום מרגע לרגע של העצמי האלוהי שלך. כדי שעידן זה יתממש היכן שאתה ישנו, מה שעליך לעשות, זה להיות מתואם להכרה האלוהית ואז לראות את המציאות לפניך. ככל שיותר אנשים יממשו את העידן הזהוב בהכרה ובלב, אז תרבות העידן הזהוב החדש תהיה שלטת על כדור הארץ. אז כדור-הארץ מרים את הרטט שלו ומכיל יותר אור, עד שהפלנטה תיקרון את הזוהר המלא שלה ותזרח בניצחון ככוכב של חופש ".

חניכי המסטר נותנים שירות לחיים דרך נוכחות האל הנעלה

חניכי המסטר נותנים שירות לחיים דרך נוכחות האל הנעלה
חניכי המסטר המתעלה נותנים שירות של אור להתמרת מצבי העולם הכאוטיים 💦 מעבר לקריאה - בלחיצה על התמונה

נתיב ההתעלות - אוסף מאמרים מלימודי המסטר שהתעלה

המאסטרים הנעלים מלמדים שכל מטרת האדם בחיים אלה היא למצוא את האל בתוכו. וכשמצא את האל, המטרה שלו אז היא להתמזג עמו בהתעלות. כאן, הנוסחה הרוחנית בנתיב היא למצוא את האל ולהיות האל בביטוי בחיים.
⚪ המסטרים מהעולם האלוהי מסבירים לנו שהמצב של הפלנטה שלנו בזמן הנוכחי הנו כה רציני ודורש את האור ואת ההכרה המודעת שניתן לבנות אתם עידן זהוב חדש. עלינו לשרוד את התקופה הנוכחית של כאוס שנובע מהפרעות שהוקרנו מהאנושות כמאסה המונית במשך שנים וכעת זה לוחץ קשה כאשליה על החוויה של כל בני האדם. דבר זה דורש מאתנו לבסס את דרך החיים של המסטר בהכרה ובלב.
⚪ המסטרים אומרים לחניכי הרוח : "הנתיב לאלוהות אישית דורש הקרבה של הצד האנושי שאינו תואם את הצד האלוהי בכם. יש צורך לשחרר כל מה שאתם מזהים כאנוכי ולהתמיר זאת לנתינה ושירות לאור. האור לא נכנס כאשר בן אדם לא נמצא מאוזן במרכז ההוויה שלו ויודע מי הוא ונותן לדרכי העולם לבלבל אותו. אולם כאשר יש איזון , אור האל בא לשכון באדם ולא עוזב יותר. זהו ביטוי האור האלוהי מהעצמי העליון שמוקם בתוכו על ידי האל".
יש לדעת שכל הדרכים המובילות לאל מלאות בעליות ומורדות של החיים המהווים כיתת לימוד בכדור הארץ. גם המאסטרים הנעלים מכירים בכך שכדור הארץ הוא מקום מאתגר במיוחד להתנהל בו.
הדרך להתעלות מביאה אותנו פנים מול פנים עם הקרמה שלנו, עם המילוי של התכנית האלוהית שלנו, עם איזון הלהבה המשולשת שלנו ומטלות רוחניות רבות מכל הסוגים. אבל במקום עבודת פרך, המטלות הרוחניות שלנו יכולות להיעשות עם שמחה. זה בגלל שאנחנו יודעים לאיפה הן לוקחות אותנו. המטרה נעשית כמו מגנט שמושך אותנו קרוב יותר ויותר למטרה הרוחנית שלנו. אז האם יש נוסחה בדוקה למציאת האל ומה שמביא לנו התעלות ? כן ! ⚽ אוסף המאמרים בלחיצה על הקישור הבא ⚽

הוראת המסטר מציגה את חוקי החיים האוניברסליים

הוראת המסטר  מציגה את חוקי החיים האוניברסליים
אם אתם מחפשים באמת להתעלות בתודעה, עליכם ללמוד מידע זה וליישם אותו. כאן יש הוראות ויישומים שיעזרו לכם להסיר כל בעיה רגשית והפרעה שאתם בניתם חיים אחר חיים בתוככם. זה יעזור לכם להשיג את האור, אותו חייבים להשיג כדי להתעלות. אולם עליכם לעשות את העבודה. אתם הנכם אלה שקיבלתם בחירה חופשית ואתם אלה אשר משתמשים באופן הולם או לא הולם באנרגיית האל שתמיד זורמת טהורה לתוככם 💦 מעבר לתרגול ואימון בדרך המסטר המתעלה - בלחיצה על התמונה

אוסף נבחר מעקרונות האלכימיה של המסטר סינט ג'רמין

אוסף נבחר מעקרונות האלכימיה של המסטר סינט ג'רמין
בלימוד אלכימי זה של המילה המדוברת סינט ג'רמיין מסביר מה קורה בחיים של האדם כאשר הוא אומר "אני הנני". הוא מסביר שמבורך האדם שמבין במודע את המשמעות של המילה היוצרת הזאת. המילים "נוכחות האני הנני הנעלה" בהן משתמשים בהוראה זאת, זה עבור קריאה לנוכחות-האל שתזרום ותשחרר מושלמות עבור מי שעושה קריאה זאת מרצונו דרך העצמי הגבוה שלו 💜 לקריאה יש ללחוץ על התמונה
המסטר המתעלה מלמד את חוקי החיים האוניברסליים🤍 הקריאות לאור האלוהי באופן מודע דרך כוונה של הלב, שומרות לנצח על הסדר במישור האינסופי של החיים המתממשים והן מבוססות כולן על עיקרון הבריאה הגדול שהוא האהבה של הלב. אהבה היא מקור כל היש ועצם המהות עליה נחווה הקיום בצורה. אהבה מהותה היא הרמוניה ובלעדיה כל צורה לא הייתה יכולה להתקיים. אהבה היא הכוח המגבש והמחבר של היקום ובלעדיה היקום לא יכול לשמור על קיומו כגוף אחד.

הרצאות האני הנני להאזנה באנגלית