המסטר סנט ג'רמיין אומר :
כל אחד מכם הוא הגשמה אינדבידואלית של להבת החיים, שבאה מ"לב האל " בנכונות ועם תכלית.
כן, אותו אל שיצר את המאקרו-קוסמוס השלם נמצא במיקוד בתוך נוכחות האני הנני הפרטית שלכם. בתוך מלאות נוכחות זאת יש את מה שנפשכם חושקת בו וכל מה שנדרש לממש את חייכם.
כאשר אתם מכירים זאת במודע, כאמת ההוויה שלכם, אתם מתחילים למשוך זאת אליכם.
"איני יכול לומר זאת ולשוב ולומר שכאשר אתם מכירים באמת ומקבלים את עובדת היות הנוכחות האלוהית של האל נמצאת בכם, אז באופן חיובי אין בכם יותר התניות.
בחיים יש יותר מאשר מאבקים ועניינים שמעסיקים את התודעה החיצונית שלכם. כאשר אתם בוחרים בדרך המסטר, ניתן להשליך עיוורון, בורות ובינוניות ולהתחבר חזרה למציאות האמתית כבן, בת אל.
לכל אחד יש את עצמת הנוכחות בפנים והיא פועמת במרכז ההוויה. מאז אותו רגע בנצח שנודע כבראשית, התבנית המושלמת של אדם התקיימה ב"מחשבת האל".
לא משנה כמה תקופות חיים לוקח ל"אני החיצוני" להתרומם לתוך המלאות של מי שהוא באמת, עדיין מחשבת האל ממשיכה להחזיק את התבנית המושלמת של ה"אלוהי", שהוא ה"אני האמתי".
החיים ממשיכים להתממש מליונים של שנים משום שהעין רואת כל ומחשבת האל ממשיכים להיות בקביעות על החזון של "אני אלוהי". למרות המאבקים שלכם בחיים החיצוניים, האל מכיר ב"אני" הזה כמנצח.
אכן, דרך הכרה מודעת כל אחד יכול להיות מתואם מחדש בחייו ולצעוד לתוך להבת החופש שמחכה לו עמוק בפנים ההוויה, בחיבוק של "נוכחות אלוהית" זאת.
מחשבת האל כוללת בתוכה הכל ויודעת רק מושלמות של מהותה.
כך כל מה שבא מתוך מחשבת האל הוא מושלם
ולא מאבד מושלמות זאת אף פעם.
לכן הדימוי של "אני הנני" שמתקיים בתוך מחשבת האל
הוא האור המושלם באדם.
האם לא תבחר בהזדמנות זאת שמונחת לפניךותבחר להיות "נוכחות האל" שלך?זו אכן פנינה בעלת ערך,זה שווה כל מאמץ שאתה עושהכדי ללבוש את גלימת אלוהותך !
ההיבטים השונים שלנו בהתפתחות
מאישיות של בן אנוש לאישיות אלוהית
המסטר המתעלה מוסר לנו כך:
העצמי החיצוני שלכם הוא הדמות הנמוכה בציור. אתם הנכם כאן רק ביטוי חלקי של עצמי מופלא, הוויה אלוהית אינדיבידואלית. האל מאפשר ביטוי אינסופי באדם כזהותו, באופן ייחודי של עצמיותו, אבל עם כל כוללות האל. כל נוכחות מבטאת אלוהות עם תחושה של עצמיות נוכחות האני הנני. זה העצמי האמתי היחיד, השלם אותו ניתן לבטא באופן נצחי.
אינדיבידואל זה הוא ה"אתה האמתי". הוויה יצירתית מודעת לעצמה, חיה, מפוארת, יכולת כול, מלאת אהבה, שמחה, אופטימית לגבי עתיד משותף. היא משתמשת בגוף הופעה דומה לגופכם הפיזי, אלא שגופה מורכב מאש קדושה שרוטטת הרחק מטווח החושים הפיזיים שלכם. לגוף זה אנחנו קוראים הגוף האלקטרוני (היא מוצגת בפסגת הציור).
גוף אלקטרוני זה רוטט כה מהר כך שהוא נשאר לנצח צעיר, יפהפה ומושלם, שלא כמו גופכם הפיזי שמתבלה מהר משימוש לא נכון של חיי האל היוצר ומתוך בורות, אתם יוצרים תבניות קרמתיות שליליות בעקבות כך. בגלל שאין לכם יכולת לתפוש נוכחות זאת ישירות, היא נאלצת להפחית את עוצמת הטבע הלוהט שלה אולם אינה מתפשרת עם מורשת שלמותה.
הפחתת הביטוי המלא הזה מתגלה בהיבט נמוך יותר שלה (שנראית בדמות האמצעית). זה העצמי הגבוה שלכם. זוהי הנוכחות "המשיחית" באדם. הוא זה שמרחיב את התודעה החיצונית עם גוף האור שלו ומאציל עליכם את האור הזהוב של הכרה אלוהית.
נוכחות אלוהית זאת משמרת את אחיזת התודעה שלה בתוך לבכם הרוחני, בצורה של להבה משולשת. היא מבטאת שם אהבה,חכמה ועצמה של הנוכחות שלכם.
עיגון הלהבה המשולשת של האל בתוך לבכם היא ההוכחה לזכותכם כבן-בת אל, וזאת בהתאם לשימוש נכון או לא של אנרגיה יוצרת של האל.
אתם מחוברים ישירות ללב של הנוכחות שלכם דרך מיתר קריסטלי של אור נוזלי וחיים. אור לבן זוהר מלב הנוכחות דרך לב העצמי הגבוה. זורם קדימה כאנרגיה יוצרת של להבת הלב שלכם.
כדי למוסס את המצבים של קרמה שלילית אותה יצרתם בעבר, אפשר לקרוא לנוכחות האני הנני להקרין גלים של אהבה מתמירה שלה למטה אליכם והחוצה לעולם הנגלה.
אהבה זאת מתבטאת עם הלהבה האלוהית הסגולה שתפקידה לבטל את המצבים הקרמתיים של העבר דרך התמרה רוחנית. בכך שמטהרים את רוב הקרמה השלילית ובכך שנעשים מסטר על זמן וחלל, אפשר לחזור לאחדות של הנוכחות שלכם ולהתעלות כמו שמסטר מדגים ולחוות דרך הנצח את שמחת היצירה האלוהית כהוויה מתעלה. זה הסיפור האמתי שלכם והתכנית האלוהית של חייכם."
הציור מראה את הסיפור השלם של מי שאנחנו כאן
על פני האדמה ובעולמות השמימיים.
הגדרה מאוצר המילים של המחפש הרוחני:
הנשמה- מוקרנת מנוכחות האני הנני לתוך התפתחות פיזית, הנשמה היא פוטנציאל החיים של האל. הנשמה היא לא בת אלמוות, אבל יכולה להשיג חיי נצח באמצעות התמזגות עם העצמי הגבוה ונוכחות האני הנני בטקס של התעלות.
העצמי הגבוה- נוכחות האני הנני ; העצמי האלוהי;ההיבט הנעלה של העצמיות. משמש בניגוד למונח "העצמי נמוך", או "עצמי קטן", שמציין את הנשמה שיצאה במסע לבחור בבחירה חופשיה לחזור לאלוהי דרך המימוש של האחדות של העצמי באל . נוכחות האני הנני, אהיה אשר אהיה (מופיע בספר שמות 3: 13-15).; הנוכחות האישית של האל שממוקדת עבור כל אדם כנשמה. האל- כזהות בפרט.
העצמי האוניברסלי-האלוהי- הוא המתווך בין המישורים של רוח ושל חומר. בהתגלמות הנשמה הוא המתווך בין רוח האל והנשמה של האדם.
מיתר קריסטלי-זרם האור של חיים ותודעה של האל, שמזין ומקיים את הנשמה וארבעה הגופים נמוכים שלה. נקרא גם מיתר הכסף (12 קהלת: 6).
ארבעה גופים נמוכים-
הם כלי רכב שהנשמה משתמשת במסעה על פני כדור הארץ: ארבעה כיסויים של ארבעה תדרים שונים המקיפים את הנשמה;
הגוף האתרי הוא הבית המתווה של הזהות של הנשמה והוא מכיל את הזיכרון של כל מה שאי פעם התרחש בנפש וכל הדחפים שהיא אי פעם שלחה.
הגוף המנטלי הוא הכלי של הכישורים הקוגניטיבים; כאשר הוא מטוהר, זה יכול להיות הכלי של הכרה אלוהית, תודעת המשיח.
גוף הרצון הוא בית לרצונות גבוהים יותר ונמוכים יותר ומתעד את הרגשות. הגוף הפיזי הוא התגלמות של בשר ודם, גוף המאפשר לנשמה להתקדם ולהתפתח ביקום החומר.
העצמי הגבוה- נוכחות האני הנני ; העצמי האלוהי;ההיבט הנעלה של העצמיות. משמש בניגוד למונח "העצמי נמוך", או "עצמי קטן", שמציין את הנשמה שיצאה במסע לבחור בבחירה חופשיה לחזור לאלוהי דרך המימוש של האחדות של העצמי באל . נוכחות האני הנני, אהיה אשר אהיה (מופיע בספר שמות 3: 13-15).; הנוכחות האישית של האל שממוקדת עבור כל אדם כנשמה. האל- כזהות בפרט.
העצמי האוניברסלי-האלוהי- הוא המתווך בין המישורים של רוח ושל חומר. בהתגלמות הנשמה הוא המתווך בין רוח האל והנשמה של האדם.
מיתר קריסטלי-זרם האור של חיים ותודעה של האל, שמזין ומקיים את הנשמה וארבעה הגופים נמוכים שלה. נקרא גם מיתר הכסף (12 קהלת: 6).
ארבעה גופים נמוכים-
הם כלי רכב שהנשמה משתמשת במסעה על פני כדור הארץ: ארבעה כיסויים של ארבעה תדרים שונים המקיפים את הנשמה;
גוף הזיכרון האתרי גוף הנפש ; גוף הרצון או הגוף הרגשי, והגוף הפיזי.
הגוף האתרי הוא הבית המתווה של הזהות של הנשמה והוא מכיל את הזיכרון של כל מה שאי פעם התרחש בנפש וכל הדחפים שהיא אי פעם שלחה.
הגוף המנטלי הוא הכלי של הכישורים הקוגניטיבים; כאשר הוא מטוהר, זה יכול להיות הכלי של הכרה אלוהית, תודעת המשיח.
גוף הרצון הוא בית לרצונות גבוהים יותר ונמוכים יותר ומתעד את הרגשות. הגוף הפיזי הוא התגלמות של בשר ודם, גוף המאפשר לנשמה להתקדם ולהתפתח ביקום החומר.
מדיטציה של אחדות עם הרוח ומדיטציה
של העברת אור הרוח ל-4 הגופים
קרינת האור של רוח האל
זאת מדיטציה כדי לחוות האחדות עם רוח האל בך.
קרינת אור הרוח באמצעות ארבעת הגופים הנמוכים שלך.
מדיטציה כדי לעזור לך לצייר את האור של רוח,
האנרגיה של נוכחות האני הנני ולהקרין אותה דרך
ארבעת הגופים הנמוכים שלך כדי לנקות ולטהר אותם.
מדיטציה על נוכחות האני הנני, העצמי האמיתי,
הנוכחות הנצחית של אלוהים בחיים:
1. הכנס פנימה ומשוך את תשומת הלב שלך למרכז הלב שלך. הנח את ידך על הלב שלך כדי לעזור למקד את המודעות שלך שם.
2. נשום עמוק עד שאתה מרגיש רגוע ומרוכז.
3. עם העיניים עצומות, אמור את המילים "אהיה אשר אהיה" תשע פעמים.
4. דמיין והרגש את האור האלוהי של הנוכחות האלוהית יורד דרך מיתר הקריסטל שלך על ידי העצמי הגבוה שלך ללב שלך. תרשים של העצמי האלוהי למעלה יכול לעזור לך לדמיין פעולה זו.
5. התרכז לראות ולהרגיש אור שמתרחב כלפי חוץ מהלב שלך וחודר כל אחד מארבעת הגופים הנמוכים שלך, אחד בכל פעם:
לגוף הפיזי-
הבא את אנרגיית האור לזרום ראשית לגוף הפיזי שלך , האור קורן לכל שריר, איבר, ותא. דמיין את הצפת האור המנקה כל מצב פיזי בעייתי כך שתתכן יצירת בריאות וחיוניות מושלמת.
לגוף הרגשי-
בגוף הרגשי שלך, מקד את האור של הנוכחות האלוהית כדי להקרין אותו לכל רגשות שליליים שיש לך. תן לו לפזר את כל הכעס, התסכול, החרדה, הפחד והצער. מרגיש את זה שוטף אותך, ומבטל את כל המתח. מכונן שלום עמוק.
לגוף המנטלי -
כשאנרגית האור עוברת לגוף הנפש שלך, אתה רואה את זה חודר לכל המחשבות השליליות או מטרידות. ראה את המחשבות האלה נמסות עם האור של הנוכחות שלך שעובר דרכן.
לגוף האתרי-
עכשיו בגוף האתרי, נסה להיזכר בזיכרון כואב. לכוון את האור של הנוכחות שלך לזכרון זה. רואה אור זה מפזר כל היבט של הזיכרון עד שהוא נעלם לגמרי.
סיים את המדיטציה שלך עם המילים אני הנני בהצהרות:
אני הנני שלמות מושלמת והרמוניה של ארבעת הגופים הנמוכים שלי עכשיו ! (3 פעמים)
אני הנני אסיר תודה על המתנה של האור האלוהי בעולם שלי היום! (3 פעמים)
אני הנני אור, אור, אור! (3 פעמים)