ילדי האור היקרים 💦 בלוג זה מביא לכם את ההוראה של המסטרים שהתעלו אל מישורי גן העדן וההיררכיה הרוחנית המשגיחה על התכנית האלוהית עבור כדור הארץ. הוא מציג את לימודי "האני הנני אהיה אשר אהיה" אותם מוסר סינט ג'רמין, המסטר שמוביל את העידן הזהוב החדש, של אנושות אלוהית ומביא מודעות לחיים אלוהיים שנועדו לאנושות ואיך להשיג אותם בהנהגת נוכחות האל בבריאה ; הלא היא רוח הקודש ; השכינה 💦

השגת מסטריות על החיים עם משמעת, נחישות ותיקון עצמי

השגת מסטריות על החיים עם משמעת, נחישות ותיקון עצמי
💜בלחיצה על התמונה - ניתן להאזין להרצאה מתוך מלימודי האני הנני של סינט ג'רמין. כך ניתן להשיג מסטריות בהתמזגות עם נוכחות האל שנוכחת בכל, והיא יכולת כל ומטיבה לכל ולזכות בהכרה האלוהית. דבר זה מאפשר לאדם להתנהל עם העוצמה שמנהלת את היקום. לימודי אלכימיה אלה הם הכנה לעידן הזהוב החדש - עידן השכינה.💜

סה"כ צפיות בדף

יום שבת

להיות אור העולם, שמש אלוהית בכדוה"א

לבבות אהובים של האור. אני הנני קותהומי מברך אתכם על האור שלכם שבו אתם מרחיבים את ההכרה והלב. כאן אני פונה לכל אחד מכם באופן אישי כדי להסביר מה בעצם מתרחש כשניתן להשיג התעלות לאור שהנו המצב בו "נוכחות האני הנני האלוהי" מתייצבת באדם במודעות ערה והוא לא יודע יותר את המגבלות האנושיות והמצוקה שיש  בעולם הפיזי. אומר לכם שזה דבר אדיר, כי מסטריות זאת זה חוק של התפתחות החיים. 

אם אנשים שולחים מחשבות טובות ומפרות, הם יקצרו אותן בתוכם. לכן, אני אומר לכולכם; חוק החיים הוא הרמוניה ושמחה, ובמידה שאנשים שומרים על זה בהתמדה, הם יצליחו, בין אם זה יחידים, או שהם בארגונים הרוצים להביא את אורם לעולם ולהרחיב את האור הקוסמי הגדול שממלא את כדור הארץ בשלב זה ואשר שוב יבוא עוד ועוד, עד לשחרור הסופי הגדול של האנושות.

 שחרור קוסמי בא מאור הרצון האלוהי אל כדור הארץ - ויש להבין שהאור הוא בעל עוצמה עצמית מאירה. כאשר הוא נמצא במאסה מספיק גדולה בכדור הארץ, זה ינקה כל האנוכיות האנושית מהכוכב. זה יתרחש כשחרור האנושות לתוך החירות והניצחון השייך להם כנשמה אחת ואין שום ספק לגבי זה !

הבינו אורות יקרים, שאנחנו הנמצאים בהכרה האלוהית, לא מותחים ביקורת על מי מילדי  האל. אנחנו רק מנסים לצייר להם את ההבנה של חוק החיים, כדי שהם יוכלו לשתף אתנו פעולה בסיוע לאנושות כדי לנצח את המגבלות האנושיות. אין שום סיבה אחרת לכך. 

אנחנו באים שוב ושוב לחזק את האור של שליחי האור ולתת להם הגנה בלתי מנוצחת, כי הם אלה היכולים להאציל את האור לאנושות, עד שהאנושות תבין את זה בעצמה ותוכל לשתף פעולה עם האור במימוש תכנית "החזרה לשלמות" אותו הרצון הקוסמי הוריד לכדור הארץ.

האור הקוסמי הגדול שהגיע לנקודה מסוימת של פעילותו ביקום, אומר לכל אחד בכדור הארץ:  "אתה חייב להרחיב עוד יותר את האור" !   ומה גורם לאור של כדור הארץ להתרחב? רק הרחבת האור בהוויית האדם, כי כל אדם הוא "האור של העולם שלו" מילים אלה אומרות יותר מאשר זה נראה. 

אני פונה לכל אחד מכם ואומר : האור שלך מרחיב את לבת ההוויה שלך שהנה הלבה של האני הנעלה בתוכך וכך אתה נעשה האור של העולם הזה כולו, שמש אלוהית ! זה נהדר להבין את הזכות המונחת לפני האנושות בהבנת הנוכחות האדירה של האל הנוכחת בכל אחד ואחת; אתה לא יכול לתת הכרה ותשומת לב קבועה לנוכחות האלוהית בפנים מבלי שהיא תרחיב את האור הזה מהלב שלך לעולם כולו. זה הטבע שלה, להתרחב ולהשפיע אור לכל, וכך זה בכל נקודת מוקד מוארת." 

 כל אחד משליחי האור  שמכוון את תשומת הלב שלו רק אל ה"נוכחות" המפעילה של האור שלו, יכול להרחיב את האור בלבו עד שהאור יקרון ממנו כלפי חוץ ויראה כקרינה פיזית ממש.  זוהי  הזכות של ילדי האל, אם יהיו נחושים מספיק כדי לקבל את זה בהם ! 

לכן אנו המסטרים מהמישור האלוהי קוראים לכם לבבות יקרים, להעניק את כל תשומת לבכם לנוכחות האל הנעלה בתוככם. אתם  קוראים לה לפעולה, ואז אומרים בסמכות העצמי הגבוה לכל דבר שמטריד אתכם :" אין לך כוח עליי, עזוב את העולם שלי !"  ואז, כשאינכם מסכימים יותר לחוות הפרעות באופן נחוש ובהתמדה, אתם כבר לא תזינו את האנרגיה המנטלית והרגשית שלכם בהפרעות מזיקות אלה ושום מראה מטריד לא יכול יהיה להזיק לכם יותר.

כאן אנו פונים מהאחווה הגדולה לכל אחד מכם ואומרים לו  : 

" ברגע שאתה מסרב לתת לחיים שלך רטט מכל מראה מגביל או מטריד, אז זה יגמר וייעלם. זה תלוי בך עד כמה שאתה מודאג ומאמין בזה ונותן לזה להשפיע עליך, או לא. בהבנה מוארת זאת יש לך כוח אור גדול יותר, שיכול לייצר שלווה עבור כל אדם על פני כדור הארץ בניצחון האישי שלך כמו גם שלו. זה כך, כי כולכם מחוברים כאחד על ידי נוכחות משותפת של עוצמה אלוהית ואת זה כולכם באתם ללמוד בכיתת הלימוד הארצית."

לבבות אהובים, בהבנה ויישום של זה, זה יהיה יום התהילה שלכם. אנחנו רואים את זה כל כך בבהירות. תחשבו על זה, אהובים, כל אחד מהמסטרים שהתעלו עמד בדיוק באותה נקודה בה אתם עומדים היום. אנו יודעים מה ההרגשה שלכם במשך כל אותן שנים ארוכות של חיפוש וציפייה להשתחררות לאור.  הטיהור של הגופים הפיזי, רגשי, מנטלי ואתרי שלכם ימשיך כל עוד תשומת הלב שלכם תהיה על המחשבה והתחושה של ההתעלות לאור העצמי האלוהי, אור האמת.

לבבות יקרים, אם תיתנו את תשומת הלב שלכם על הרצון האלוהי שיהיה כנוכחות פעילה בחיים, דרך האני הנעלה, במחשבה וברצון להתעלות לאור- עוצמת האל בכם תייצר את התוצאה הזאת בשבילכם ושום דבר בעולם לא יכול יהיה לעצור את זה.  אתם תלמידי האור האהובים , האם תתנו לנו כמדריכים, להחזיק את ידכם עד שגם אתם תקבלו את הכוח שלנו, האומץ וחוסר הפחד של הנוכחות האדירה המשותפת, כהישג גדול וחופש לנצח, ולצאת כך מהבריאה האנושית והמגבלות שלה ?

זה מה שאנחנו רוצים שייעשה, ועם כל כך הרבה אהבה וחסד אנחנו מזרימים את האור הזוהר הזה שנותן לכם את הכוח ואת האומץ להמשיך עוד ועוד, עד לאותו יום, כאשר אתם תרגישו את הניצחון של הקדושה שנמצאת אתכם תמיד, תבינו ותדעו שאין אהבה גדולה יותר עבור כל אדם מאשר כשהוא מקדיש מחייו שלווה עבור חיים אחרים ברמת המחשבה, ההרגשה, הדיבור והמעשה.  

שמעתם את זה פעמים רבות. חשבתם מה המשמעות האמתית של זה ? החיים של האל, האנרגיה, הכוח, האומץ שלו מעוגנים בתוך עולמכם הפנימי כנוכחות האני הנעלה בפעולה מלאה. ממנה אתם מקבלים את כל כוח הרצון והחיות לממש את ייעודכם ולמלא את עולמכם בהרמוניה ומושלמות.  

לבבות יקרים, אל תמשיכו עוד להרשות לאינטלקט האנושי לומר לכם שדברים אלה אינם יכולים להיות, או לקבל שרק מה שהאדם רואה כנגלה בחוץ הוא אפשרי להשגה. אפשרו שכל דבר שיש בו את  כוח הברכה יגיע אליכם. הבינו שאפילו בעולם של פעילות פיזית, הכוח הפנימי הוא בלתי מנוצח. אם כן למה לא לתת את הכוח של הנוכחות האלוהית בכם לעשות את כל הדברים הנפלאים האלה בשבילכם ? הרי כוח זה הוא אינסופי ולא מוגבל !

הכוח האלוהי לא מקבל את המגבלות או התנאים האנושיים שבאים מהכרת ההמון שאתם מחוברים אליה. עליכם לשמור תמיד על הודיה לאנרגיית החיים שלכם ועל רטט של הרמוניה ושמחת חיים. עליכם לאפשר לזרמי האור שאתם מושכים במודעות דרך הנשימה הקדושה, לטהר את הצורה האנושית על ידי הרחבת האור בתאי הגוף. כך מה שאינו הולם במערכת שלכם מתמוסס, כי האור מבטל כל דחיסות של חסימה שיש שם. 

כך אתם, עם תאי הגוף הפיזי המטוהרים תעלו בדרגה לחיות במיקוד קבוע עם הגוף המנטלי הגבוה של הנשמה, ואחר כך תתקדמו ותעלו בדרגה אל תוך גוף של הנוכחות האלוהית - דרך האני הנעלה, שבו תהפכו חופשיים לגמרי ולנצח מכל המגבלות והמצוקות של כדור הארץ. זהו האמצעי היחיד ביקום של שחרור עצמכם מהגלגל של לידה מחדש וחוק הקרמה בעולם של אשליה שיצרתם !

אהובים, בהבנה של פעילות "נוכחות נעלה" זאת ובשימוש בלהבה הסגולה שניתנה כמתנה לאנושות בעידן זה, ניתן לאפשר לאש המקודשת של הנוכחות למוסס בשבילכם הצטברות של כל בריאה לא הולמת של מאות עידנים ולא רק מגלגול זה. האם היה אי-פעם משהו כה רב חסד שהביא לאנושות את ברכתו בשימוש בו כמו הלהבה המקודשת הסגולה ?

אין ספק, שאין דבר נפלא כזה שאי פעם הובא לכדור הארץ כמביא חופש בכל הרמות מהגוף הפיזי עד הגוף האתרי של בן האנוש. אבל בשיתוף הפעולה של הפרט בהתגלמות הפיזית עם הנוכחות הנעלה שלו, זה מושג.  זהו חוק של אהבה המתגשם בכדור הארץ דרך הסכמתכם לקבל את השלמות הנצחית שלכם.
------------------------------------------------------------------

💜 הסבר על סגולות האש המקודשת הסגולה קישור

💜 איך לעבוד עם הלהבה האלוהית הסגולה -קישור







המסטרים שהתעלו הם אחינו הבוגרים שהתעלו לממדי האור

⚪ המסטרים האלוהיים השייכים לאחווה הרוחנית עוזרים בתהליך ההתעלות של כדור הארץ לממד האלוהי, כי עידן זהב חייב כעת להתממש על פלנטה זאת. הם מדריכי האנושות שמראים את הדרך להשגת המורשת האלוהית, שטמונה כפוטנציאל באדם.

המסטרים המתעלים מכנים עידן חדש זה : "העידן הזהוב של האחד"

זה אומר שכל פרט מביא את חייו לתוך עידן זהוב, כאשר הוא מעצב מחדש כל יסוד של חייו הפרטיים עם מושלמות האל שנמצאת בו. בעידן הזהוב כל הבריאה היא הצטיירות טהורה של תבניות המושלמות שמחשבת האל מחזיקה בהן דרך הכרה אלוהית. העצמי החיצוני נמצא בצייתנות מלאה לנוכחות האל שבפנים, והתודעה של מהות טהורה של האל זורמת חופשי בלי הפרעות באדם.

"אני הנני" הנו הפעילות המלאה של הוויית האל בבריאה דרך כל פרט ביקום

🤍 המילה היוצרת הזאת אם במילה המדוברת או במחשבה שקטה או ברגש, הנה העיקרון הגבוה ביותר של חיים הנה זכותו של כל מסטר שמשתמש בעיקרון נעלה זה ובכך מכיר את אלוהותו כמנצחת.

רשומות פופולריות

מיועד לחניכי הנתיב הרוחני

מיועד לחניכי הנתיב הרוחני
הדרכות אלה מופנות מהאחווה הרוחנית הגדולה למי שמחפש את הדרך אל "מלכות האל", שהיא מצב ההכרה האלוהית באדם, בה ישנה אהבה גדולה לכל, חוכמה אלוהית, שירות ונתינת השראה לאחרים דרך שכחה עצמית. אלה הם החיים הטבעיים של כל מי ששוכן במלכות. אז מתממשים החיים השמיימיים בכל מקום בו אתה נמצא 💦 מעבר לאוסף ההדרכות בלחיצה על התמונה

המסטר המתעלה סינט ג'רמין אומר :

⚪ "העידן הזהוב אינו משהו שנולד מדמיון אופטימי. הוא תמיד קיים וממשיך להתקיים במישורי הנצח. הוא המציאות האלוהית המתמשכת והנצחית שנמצאת בקיום מרגע לרגע של העצמי האלוהי שלך. כדי שעידן זה יתממש היכן שאתה ישנו, מה שעליך לעשות, זה להיות מתואם להכרה האלוהית ואז לראות את המציאות לפניך. ככל שיותר אנשים יממשו את העידן הזהוב בהכרה ובלב, אז תרבות העידן הזהוב החדש תהיה שלטת על כדור הארץ. אז כדור-הארץ מרים את הרטט שלו ומכיל יותר אור, עד שהפלנטה תיקרון את הזוהר המלא שלה ותזרח בניצחון ככוכב של חופש ".

חניכי המסטר נותנים שירות לחיים דרך נוכחות האל הנעלה

חניכי המסטר נותנים שירות לחיים דרך נוכחות האל הנעלה
חניכי המסטר המתעלה נותנים שירות של אור להתמרת מצבי העולם הכאוטיים 💦 מעבר לקריאה - בלחיצה על התמונה

נתיב ההתעלות - אוסף מאמרים מלימודי המסטר שהתעלה

המאסטרים הנעלים מלמדים שכל מטרת האדם בחיים אלה היא למצוא את האל בתוכו. וכשמצא את האל, המטרה שלו אז היא להתמזג עמו בהתעלות. כאן, הנוסחה הרוחנית בנתיב היא למצוא את האל ולהיות האל בביטוי בחיים.
⚪ המסטרים מהעולם האלוהי מסבירים לנו שהמצב של הפלנטה שלנו בזמן הנוכחי הנו כה רציני ודורש את האור ואת ההכרה המודעת שניתן לבנות אתם עידן זהוב חדש. עלינו לשרוד את התקופה הנוכחית של כאוס שנובע מהפרעות שהוקרנו מהאנושות כמאסה המונית במשך שנים וכעת זה לוחץ קשה כאשליה על החוויה של כל בני האדם. דבר זה דורש מאתנו לבסס את דרך החיים של המסטר בהכרה ובלב.
⚪ המסטרים אומרים לחניכי הרוח : "הנתיב לאלוהות אישית דורש הקרבה של הצד האנושי שאינו תואם את הצד האלוהי בכם. יש צורך לשחרר כל מה שאתם מזהים כאנוכי ולהתמיר זאת לנתינה ושירות לאור. האור לא נכנס כאשר בן אדם לא נמצא מאוזן במרכז ההוויה שלו ויודע מי הוא ונותן לדרכי העולם לבלבל אותו. אולם כאשר יש איזון , אור האל בא לשכון באדם ולא עוזב יותר. זהו ביטוי האור האלוהי מהעצמי העליון שמוקם בתוכו על ידי האל".
יש לדעת שכל הדרכים המובילות לאל מלאות בעליות ומורדות של החיים המהווים כיתת לימוד בכדור הארץ. גם המאסטרים הנעלים מכירים בכך שכדור הארץ הוא מקום מאתגר במיוחד להתנהל בו.
הדרך להתעלות מביאה אותנו פנים מול פנים עם הקרמה שלנו, עם המילוי של התכנית האלוהית שלנו, עם איזון הלהבה המשולשת שלנו ומטלות רוחניות רבות מכל הסוגים. אבל במקום עבודת פרך, המטלות הרוחניות שלנו יכולות להיעשות עם שמחה. זה בגלל שאנחנו יודעים לאיפה הן לוקחות אותנו. המטרה נעשית כמו מגנט שמושך אותנו קרוב יותר ויותר למטרה הרוחנית שלנו. אז האם יש נוסחה בדוקה למציאת האל ומה שמביא לנו התעלות ? כן ! ⚽ אוסף המאמרים בלחיצה על הקישור הבא ⚽

הוראת המסטר מציגה את חוקי החיים האוניברסליים

הוראת המסטר  מציגה את חוקי החיים האוניברסליים
אם אתם מחפשים באמת להתעלות בתודעה, עליכם ללמוד מידע זה וליישם אותו. כאן יש הוראות ויישומים שיעזרו לכם להסיר כל בעיה רגשית והפרעה שאתם בניתם חיים אחר חיים בתוככם. זה יעזור לכם להשיג את האור, אותו חייבים להשיג כדי להתעלות. אולם עליכם לעשות את העבודה. אתם הנכם אלה שקיבלתם בחירה חופשית ואתם אלה אשר משתמשים באופן הולם או לא הולם באנרגיית האל שתמיד זורמת טהורה לתוככם 💦 מעבר לתרגול ואימון בדרך המסטר המתעלה - בלחיצה על התמונה

אוסף נבחר מעקרונות האלכימיה של המסטר סינט ג'רמין

אוסף נבחר מעקרונות האלכימיה של המסטר סינט ג'רמין
בלימוד אלכימי זה של המילה המדוברת סינט ג'רמיין מסביר מה קורה בחיים של האדם כאשר הוא אומר "אני הנני". הוא מסביר שמבורך האדם שמבין במודע את המשמעות של המילה היוצרת הזאת. המילים "נוכחות האני הנני הנעלה" בהן משתמשים בהוראה זאת, זה עבור קריאה לנוכחות-האל שתזרום ותשחרר מושלמות עבור מי שעושה קריאה זאת מרצונו דרך העצמי הגבוה שלו 💜 לקריאה יש ללחוץ על התמונה
המסטר המתעלה מלמד את חוקי החיים האוניברסליים🤍 הקריאות לאור האלוהי באופן מודע דרך כוונה של הלב, שומרות לנצח על הסדר במישור האינסופי של החיים המתממשים והן מבוססות כולן על עיקרון הבריאה הגדול שהוא האהבה של הלב. אהבה היא מקור כל היש ועצם המהות עליה נחווה הקיום בצורה. אהבה מהותה היא הרמוניה ובלעדיה כל צורה לא הייתה יכולה להתקיים. אהבה היא הכוח המגבש והמחבר של היקום ובלעדיה היקום לא יכול לשמור על קיומו כגוף אחד.

הרצאות האני הנני להאזנה באנגלית