ילדי האור היקרים 💦 בלוג זה מביא לכם את ההוראה של המסטרים שהתעלו אל מישורי גן העדן וההיררכיה הרוחנית המשגיחה על התכנית האלוהית עבור כדור הארץ. הוא מציג את לימודי "האני הנני אהיה אשר אהיה" אותם מוסר סינט ג'רמין, המסטר שמוביל את העידן הזהוב החדש, של אנושות אלוהית ומביא מודעות לחיים אלוהיים שנועדו לאנושות ואיך להשיג אותם בהנהגת נוכחות האל בבריאה ; הלא היא רוח הקודש ; השכינה 💦

השגת מסטריות על החיים עם משמעת, נחישות ותיקון עצמי

השגת מסטריות על החיים עם משמעת, נחישות ותיקון עצמי
💜בלחיצה על התמונה - ניתן להאזין להרצאה מתוך מלימודי האני הנני של סינט ג'רמין. כך ניתן להשיג מסטריות בהתמזגות עם נוכחות האל שנוכחת בכל, והיא יכולת כל ומטיבה לכל ולזכות בהכרה האלוהית. דבר זה מאפשר לאדם להתנהל עם העוצמה שמנהלת את היקום. לימודי אלכימיה אלה הם הכנה לעידן הזהוב החדש - עידן השכינה.💜

סה"כ צפיות בדף

יום שני

אוניברסיטת הרוח של אל-מוריה ומקדש הרצון האלוהי

הקדמה 
מושבים אתריים של המסטרים שהתעלו

האורות הגדולים שבאו לעולם מהמסורות השונות סיימו את בית הספר הארצי ונודעו כמסטרים מתעלים. הם מלמדים אותנו שבעולם הרוח אין חלוקה מסוג שהוא של גזע או מין, דת או פילוסופיה. מסטרים אלה מגלים שיש להם מושבים, מקדשים וערי אור בעולם השמימי, שמכונה גם מלכות האל, אותם ניתן לבקר במהלך השינה או במהלך מדיטציה. 

בתקופות קודמות, מעטים מבני המין האנושי יכלו להיכנס למושבים האתרים ולמקדשי האחווה הגדולה הלבנה.  מושבים אלה היו פעם פיזיים במדינות למוריה ואטלנטיס, נמשכו בהמשך למישור האתרי ואותם יכלו להשיג רק חניכי רוח מתקדמים. עם התחלת השחר של עידן הדלי. עובדי אור הורשו להיכנס למושבי המסטרים דרך מסע נשמה, מחוץ לגוף הפיזי. 

פתיחת אוניברסיאות הרוח של המסטרים המתעלים

במאה ה-20 מספר מושבים נפתחו לחניכים לא מתעלים של המסטרים שהתעלו. בשנת 1986 לורד גואטמה בודהה הכריז ששבעה כוהני הקרניים האלוהיות הורשו לפתוח את אוניברסיטאות הרוח  בכל אחד מהמושבים האתריים שלהם, בהחלטת אדוני הקרמה.

 הם הורשו לקבל בברכה אלפים ועשרות אלפים של חניכים שהביעו נכונות להיכנס לנתיב של מסטריות עצמית עם שבע הקרניים בהתמקדות במיוחד על הקרן האלוהית הראשונה (הרצון האלוהי-כחולה) והשביעית (סליחה ושחרור-סגולה). הם עברו הכשרה בשני מושבים אתריים של קרניים אלה כדי להשיב לעצמם איזון ומחויבות עם סיום המחזור הקודם והכניסה למחזור החדש של התפתחות. 

התלמידים נדרשו לעבור רמות מסוימות של לימוד רוחני דרך שימוש בקרני אור אלה. לאחר השגתם זאת הם הוכשרו לנתיב של "הלב המקודש" בעל שלוש הפלומות של אש מקודשת דרך הרחבת של קרן האהבה. 

 לאחר שהם שחררו את עצמם מהקושי שהיה להם בלב ומרשומות של מוות שסבבו את הלב, הם נכנסו לנתיב של שירות לחיים במושב האתרי של ליידי מסטר נאדה, דרך זימון האור לאזורים שנדרשו לעזרה כמו המזרח התיכון בשילוב עם לימודים על העצמי האלוהי, שלא נלמדו באנושות לפני כן.  

דרך מעבר זה הם הורשו להישטף באש המקודשת הלבנה של האם האלוהית במקדש ההתעלות. משם הם המשיכו למושב האתרי של הילריון שנקרא מקדש האמת ולימודי מדע ההוויה נפתחו להם שלב אחר שלב. חלק מהם נדרשו לעשות כמה סיבובים עם שבע הקרניים, כדי להשלים את לימודיהם. 

עשו מסע למושבים האתריים של האחווה הלבנה הגדולה
  • הנכם יכולים לצאת למסע כזה בעוד גופכם ישן בלילה. בזמן זה גופכם משחרר את אחיזתו ואתם לא קשורים לאדמה, נעים חופשי במודע או שלא במודע. הצעדים שיש לקחת לחוויה זאת מחוץ לגוף הם: 
  • להימנע מאכילה כבדה כמה שעות לפני השינה כדי שהגוף יהיה במנוחה והנשמה תוכל להתעלות יותר בקלות לאוקטבות הגבוהות יותר. 
  • להימנע מצפייה בסרטים אלימים או בטלוויזיה כמה שעות לפני כן. אחרת הנשמה מתמגנטת לרמות הנמוכות של תודעה במקום לרמות הגבוהות יותר של המישור האתרי.
  • יש לעשות תיאום רוחני לפני השינה, אולי לקרוא חומר של מסטר מתעלה כדי לתאם את התודעה . היכן שהתודעה שוכנת לפני השינה קובע לעתים את התודעה שלכם דרך כוונתכם. 
  • לזמן את רב המלאך מיכאל כדי לעשות מסע בטוח. לעשות את המסע למושב האתרי עם לגיון המלאכים שלו.  פשוט בקשו להילקח על ידי רב המלאך מיכאל למושב האתרי הקרוב לאזור שלכם או להיכן שאתם בוחרים. 
  • כאן מוצעת תפילה קצרה לומר לפני השינה כדי להילקח לעולם השמימי. באמרכם זאת ראו איך המלאכים לוקחים אתכם מיד, כשאתם מכוסים בגופים הגבוהים שלכם לכיתה של המסטר המתעלה, כדי ללמוד שיעורים חשובים של הנשמה. 
  • אימרו: 
נוכחות האל הנעלה, בידייך אני מפקיד את רוחי. עצמי אלוהי קדוש שלי. אני קורא ומזמן את רב המלאך מיכאל ולגיון האור הכחול שלו, להגן ולהעביר את נשמתי העטופה בגופיי הגבוהים למושב המסטר המתעלה (לציין שם)  _______  בלילה זה. הגן עליי, הדרך אותי, הורה לי את הדרך כאשר אני עובד לשחרור כל החיים על פני האדמה. אני מבקש שזה ייעשה בהתאם לרצון האל. 

תוכלו להשאיר ליד המיטה מחברת לרשום את הרשמים 
או הרעיונות שבאים אליכם בהתעוררות.

קישורים באנגלית

היכרות עם המושבים האתרים/ascended-masters-retreats/
של המסטרים מהאחווה הלבנה הגדולה 
פודכסט  באנגלית - סיורים מודרכים במושבי המסטרים  

El Morya:

אל מוריה והמשכן האתרי של להבת הרצון האלוהי

המסטרים שהתעלו מסבירים שלפעמים רק תחושה של חוסר ערך עצמי יכולה למנוע אתכם מלפקוד את המושבים האתריים. המסטר המתעלה אל מוריה מזכיר לכם שהאל שוכן בכם ועם האל שבפנים, אתם ראויים לפקוד את מושבי האור. המסטר מזמין אתכם לבוא אליו ואומר: 

"אני אומר שוב לכל אלה אשר מזהים את הזכות הרוחנית שלהם, להסיר מעצמם רגשות ומומנטום נצבר מהעבר כדי להתחדש עם רגש האהבה והחמלה עבור מימוש הרצון האלוהי. עם תפישה כזאת, אנשים ימצאו את החופש שלהם, רואים רק חזון גבוה זה בו הם קרובים לאל יותר מגופם ופעימת לבם וכאשר הם ימצאו אותו שם הם ימצאו אותו בכל מקום.  איך זה ייתכן שמושב המסטר יהיה סגור בפניהם או שיהיה נגדם ? חוסר ערך הוא רק בתפישה האנושית שלא מוכנה להכיר באל כעצמה משחררת כאשר הם נכנסים למושב האתרי ממנו ניתן למשוך אהבה אלמותית שתקדם אותם רבות.  זה המקום בו רצון האל נודע, שם הנכם נאהבים ומוערכים. כאשר רצון האל מעריך אתכם יותר בכל יום שאתם באים, תהיה עליכם יותר קרינה של אחוות לב היהלום . אני הנני אלמוריה ממקדש רצון האל !  "

המשכן של אל-מוריה נמצא במישור האתרי. קרני אור נפלאות קורנות מהמקום, כאשר נכנסים לחצרות האולם הפנימי, הקרינה באה ממיקוד האור הכחול על הדיוות ואחוות לב היהלום. במזבח במקדש ישנו יהלום כחול עם להבה כחולה ובמרכזו להבה לבנה.

הפעילות של אחוות היהלום של הלב היא תחת ניהולו של אל מוריה. אחווה זאת עוזרת לאנושות בפיתוח והכוונת רצון האל כבסיס לכל תנועה מצליחה. בתוך האודיטוריום שבו נמצאים חדרי המועצה, נפגשים חברי האחווה לדון בתכניות של האחווה איך לשחרר הכי טוב את רצון האל לכדי פעולה.

 האהבה הגדולה עבור הרצון האלוהי נובעת מחמלה גדולה לאנושות וטובתה הנעלה בפתח העידן הזהוב החדש. היהלום הקורן את ההכרה האלוהית הוא המיקוד בלב של כל אחד. משרתי רצון האל הללו, בהתמסרותם למיקוד במזבח זה של היהלום, מביאים למשיכת אנרגיות שנדרשות להשלמת כל פרויקט ייחודי עבור האנושות. אחווה זאת מכוונת את המלאך של הלהבה ואת הדיוות והמלאכים של האש הלבנה והאור הכחול. זאת להפעלת המהות היוצרת של האש המקודשת על פני כדור הארץ.  

בחדרי הלשכה הציבורית במושב זה, נאספים משרתים ציבוריים ומנהיגים עם גופיהם הגבוהים בעוד גופם ישן. כל זרמי החיים שנעים על הקרן הכחולה באים לכאן בהתגלמות כמו גם בין ההתגלמויות. זאת כדי לחדש את הבנתם לגבי הרצון האלוהי בפוליטיקה, בדת, בעסקים, בכספים ובחינוך בעולם הצורה. 

חדרי הפגישות של המועצה הם בקומה השנייה. בהיכל אחר נאספים מסטרים שהתעלו ומסטרים שלא התעלו כדי לדון בענייני העולם ומשמעות פתרונם. בקומה מעל נמצאת הלהבה הכחולה של רצון האל. הלהבה ממוקמת בחדר מעוצב עם גאומטריה אלוהית. בקומה הרביעית ישנם הרבה חדרי מדיטציה ותפילה. הרבה טקסים נעשים בחוץ והגג עצמו עשוי עם יכולת צפייה אסטרונומית. 

אלמוריה הנו הכוהן המפקח על הקרן של רצון האל ויש לו הרבה שיעורים ללמד על נתיב החניכה. אל מוריה הנו גורו רציני מאוד אבל בעל חוש הומור מעניין. הוא מזמין אתכם לבוא ולהיות אתו להתחמם באש המקודשת בהיאספות מקודשת. אלמוריה מדריך אתכם איך לזמן פגישה במושב האתרי שלו: "זמנו זאת בשם העצמי האלוהי עבור כל אחת מקרני האל כדי למשוך את אורם לעזרה בנתיב הרוחני. בקשו לבוא ביום שני בשבוע למושב של אלמוריה "

אימרו:

" בשם העצמי האלוהי שלי, אני קורא ללב של נוכחות האני הנני ולמלאך הנוכחות, לקחת אותי עם תודעת הנשמה שלי למושב האתרי של אלמוריה  אני מבקש שכל ארבעת גופיי הנמוכים יוטענו ברצון האלוהי ואני מבקש עבור תבנית חיי להתממש על פי רצון האל. אני מבקש לקבל את כל הידע הנדרש למלא את התכנית האלוהית של חיי, שישוחרר לתודעה הערה שלי כפי שנדרש. אני מודה על כך ומקבל זאת כגמור במלוא העצמה של העצמי האלוהי ! "

בהמשך נלמד להכיר את שאר המושבים האתרים שבעולם השמימי



 הנחיה וירטואלית למושב האתרי 
של קרן הרצון האלוהי בעיר האור טלוס
רצוי להתבונן ולמדוט במסך מלא 

הפעילות במדיטציה נתמכת על ידי כוונה והצהרה
בידיעה שהיכן שהמחשבה נמצאת, לשם האנרגיה הולכת

המשכן של הרצון האלוהי עבור כדור הארץ נמצא באחריות המסטר המתעלה אלמוריה. רבים באים לכאן בזמן השינה כדי ללמוד את החניכות שיש לעבור עם הלהבה הראשונה של הרצון האלוהי. עבור כניעה לרצון האלוהי. 

המסע מודרך בהדמיה לביקור במקדש הלהבה הכחולה של הרצון האלוהי להפעלת הלב המקודש שלהם. ראשית הם נרגעים בעדינות ונכנסים פנימה. מבקשים מהעצמי הגבוה לקחת אותם לטלוס. לשם הם מלווים בתודעה עם מדריך. 

הם מתקבלים על ידי המסטר המתעלה אלמוריה ומוזמנים להטעין את גופי האנרגיה העדינים שלהם באור האלוהי הכחול של להבת עצמת הרצון האלוהי  במקדש דמוי פירמידה המלאה באנרגיה כחולה. אנרגיה מרעננת ועדינה. 

בתהליך זה הם מונחים לשחרר את כל הפחדים שאספו, על ידי מהותם האלוהית המרפאת. במקום הזה ישנה תחושת נחמה גדולה של חסד אלוהי. פריחה של פרחים נפלאים מקבלים את פניהם והם מלווים על ידי מלאכים כחולים. 

המדריך מוביל לכיסא המוטען באור המקודש של הרצון האלוהי. אור זה נמצא גם בלבם המקודש. הם מוטענים באש המקודשת ומוזמנים לפגוש את אלמוריה - המסטר המשגיח על אור הרצון האלוהי עבור הפלנטה. בהטענת אור זאת הם משחררים פחדים בתהליך מופלא. מתחברים לעצמי הגבוה - נוכחות האני הנני הנעלה ומבטיחים לעשות את רצון האל. חשים בתמיכה שישנה במסע זה חזרה להיות עצמם. 

כאשר הם חשים מלאים באנרגיה האלוהית הכחולה, הם חוזרים לתודעת הגוף כאן ועכשיו, לוקחים איתם את הרשמים והאנרגיה של עצמת הרצון האלוהי לחיים עצמם וחוזרים שוב בלילות הבאים ללמוד על החניכות ולהיטען בעצמת הלהבה הנעלה, כדי לעבור את החניכה הזאת בחיים ולהתקדם עם נשמתם לשלב הבא. (המסע מפורט בהרחבה בסרטון רצוי להתבונן ולמדוט במסך מלא )

מסע ויזואלי למשכן להבת הרצון האלוהי
רצוי לראות במסך מלא



המסטרים שהתעלו הם אחינו הבוגרים שהתעלו לממדי האור

⚪ המסטרים האלוהיים השייכים לאחווה הרוחנית עוזרים בתהליך ההתעלות של כדור הארץ לממד האלוהי, כי עידן זהב חייב כעת להתממש על פלנטה זאת. הם מדריכי האנושות שמראים את הדרך להשגת המורשת האלוהית, שטמונה כפוטנציאל באדם.

ארכיב רשומות

המסטרים המתעלים מכנים עידן חדש זה : "העידן הזהוב של האחד"

זה אומר שכל פרט מביא את חייו לתוך עידן זהוב, כאשר הוא מעצב מחדש כל יסוד של חייו הפרטיים עם מושלמות האל שנמצאת בו. בעידן הזהוב כל הבריאה היא הצטיירות טהורה של תבניות המושלמות שמחשבת האל מחזיקה בהן דרך הכרה אלוהית. העצמי החיצוני נמצא בצייתנות מלאה לנוכחות האל שבפנים, והתודעה של מהות טהורה של האל זורמת חופשי בלי הפרעות באדם.

"אני הנני" הנו הפעילות המלאה של הוויית האל בבריאה דרך כל פרט ביקום

🤍 המילה היוצרת הזאת אם במילה המדוברת או במחשבה שקטה או ברגש, הנה העיקרון הגבוה ביותר של חיים הנה זכותו של כל מסטר שמשתמש בעיקרון נעלה זה ובכך מכיר את אלוהותו כמנצחת.

רשומות פופולריות

מיועד לחניכי הנתיב הרוחני

מיועד לחניכי הנתיב הרוחני
הדרכות אלה מופנות מהאחווה הרוחנית הגדולה למי שמחפש את הדרך אל "מלכות האל", שהיא מצב ההכרה האלוהית באדם, בה ישנה אהבה גדולה לכל, חוכמה אלוהית, שירות ונתינת השראה לאחרים דרך שכחה עצמית. אלה הם החיים הטבעיים של כל מי ששוכן במלכות. אז מתממשים החיים השמיימיים בכל מקום בו אתה נמצא 💦 מעבר לאוסף ההדרכות בלחיצה על התמונה

המסטר המתעלה סינט ג'רמין אומר :

⚪ "העידן הזהוב אינו משהו שנולד מדמיון אופטימי. הוא תמיד קיים וממשיך להתקיים במישורי הנצח. הוא המציאות האלוהית המתמשכת והנצחית שנמצאת בקיום מרגע לרגע של העצמי האלוהי שלך. כדי שעידן זה יתממש היכן שאתה ישנו, מה שעליך לעשות, זה להיות מתואם להכרה האלוהית ואז לראות את המציאות לפניך. ככל שיותר אנשים יממשו את העידן הזהוב בהכרה ובלב, אז תרבות העידן הזהוב החדש תהיה שלטת על כדור הארץ. אז כדור-הארץ מרים את הרטט שלו ומכיל יותר אור, עד שהפלנטה תיקרון את הזוהר המלא שלה ותזרח בניצחון ככוכב של חופש ".

חניכי המסטר נותנים שירות לחיים דרך נוכחות האל הנעלה

חניכי המסטר נותנים שירות לחיים דרך נוכחות האל הנעלה
חניכי המסטר המתעלה נותנים שירות של אור להתמרת מצבי העולם הכאוטיים 💦 מעבר לקריאה - בלחיצה על התמונה

נתיב ההתעלות - אוסף מאמרים מלימודי המסטר שהתעלה

המאסטרים הנעלים מלמדים שכל מטרת האדם בחיים אלה היא למצוא את האל בתוכו. וכשמצא את האל, המטרה שלו אז היא להתמזג עמו בהתעלות. כאן, הנוסחה הרוחנית בנתיב היא למצוא את האל ולהיות האל בביטוי בחיים.
⚪ המסטרים מהעולם האלוהי מסבירים לנו שהמצב של הפלנטה שלנו בזמן הנוכחי הנו כה רציני ודורש את האור ואת ההכרה המודעת שניתן לבנות אתם עידן זהוב חדש. עלינו לשרוד את התקופה הנוכחית של כאוס שנובע מהפרעות שהוקרנו מהאנושות כמאסה המונית במשך שנים וכעת זה לוחץ קשה כאשליה על החוויה של כל בני האדם. דבר זה דורש מאתנו לבסס את דרך החיים של המסטר בהכרה ובלב.
⚪ המסטרים אומרים לחניכי הרוח : "הנתיב לאלוהות אישית דורש הקרבה של הצד האנושי שאינו תואם את הצד האלוהי בכם. יש צורך לשחרר כל מה שאתם מזהים כאנוכי ולהתמיר זאת לנתינה ושירות לאור. האור לא נכנס כאשר בן אדם לא נמצא מאוזן במרכז ההוויה שלו ויודע מי הוא ונותן לדרכי העולם לבלבל אותו. אולם כאשר יש איזון , אור האל בא לשכון באדם ולא עוזב יותר. זהו ביטוי האור האלוהי מהעצמי העליון שמוקם בתוכו על ידי האל".
יש לדעת שכל הדרכים המובילות לאל מלאות בעליות ומורדות של החיים המהווים כיתת לימוד בכדור הארץ. גם המאסטרים הנעלים מכירים בכך שכדור הארץ הוא מקום מאתגר במיוחד להתנהל בו.
הדרך להתעלות מביאה אותנו פנים מול פנים עם הקרמה שלנו, עם המילוי של התכנית האלוהית שלנו, עם איזון הלהבה המשולשת שלנו ומטלות רוחניות רבות מכל הסוגים. אבל במקום עבודת פרך, המטלות הרוחניות שלנו יכולות להיעשות עם שמחה. זה בגלל שאנחנו יודעים לאיפה הן לוקחות אותנו. המטרה נעשית כמו מגנט שמושך אותנו קרוב יותר ויותר למטרה הרוחנית שלנו. אז האם יש נוסחה בדוקה למציאת האל ומה שמביא לנו התעלות ? כן ! ⚽ אוסף המאמרים בלחיצה על הקישור הבא ⚽

הוראת המסטר מציגה את חוקי החיים האוניברסליים

הוראת המסטר  מציגה את חוקי החיים האוניברסליים
אם אתם מחפשים באמת להתעלות בתודעה, עליכם ללמוד מידע זה וליישם אותו. כאן יש הוראות ויישומים שיעזרו לכם להסיר כל בעיה רגשית והפרעה שאתם בניתם חיים אחר חיים בתוככם. זה יעזור לכם להשיג את האור, אותו חייבים להשיג כדי להתעלות. אולם עליכם לעשות את העבודה. אתם הנכם אלה שקיבלתם בחירה חופשית ואתם אלה אשר משתמשים באופן הולם או לא הולם באנרגיית האל שתמיד זורמת טהורה לתוככם 💦 מעבר לתרגול ואימון בדרך המסטר המתעלה - בלחיצה על התמונה

אוסף נבחר מעקרונות האלכימיה של המסטר סינט ג'רמין

אוסף נבחר מעקרונות האלכימיה של המסטר סינט ג'רמין
בלימוד אלכימי זה של המילה המדוברת סינט ג'רמיין מסביר מה קורה בחיים של האדם כאשר הוא אומר "אני הנני". הוא מסביר שמבורך האדם שמבין במודע את המשמעות של המילה היוצרת הזאת. המילים "נוכחות האני הנני הנעלה" בהן משתמשים בהוראה זאת, זה עבור קריאה לנוכחות-האל שתזרום ותשחרר מושלמות עבור מי שעושה קריאה זאת מרצונו דרך העצמי הגבוה שלו 💜 לקריאה יש ללחוץ על התמונה
המסטר המתעלה מלמד את חוקי החיים האוניברסליים🤍 הקריאות לאור האלוהי באופן מודע דרך כוונה של הלב, שומרות לנצח על הסדר במישור האינסופי של החיים המתממשים והן מבוססות כולן על עיקרון הבריאה הגדול שהוא האהבה של הלב. אהבה היא מקור כל היש ועצם המהות עליה נחווה הקיום בצורה. אהבה מהותה היא הרמוניה ובלעדיה כל צורה לא הייתה יכולה להתקיים. אהבה היא הכוח המגבש והמחבר של היקום ובלעדיה היקום לא יכול לשמור על קיומו כגוף אחד.

הרצאות האני הנני להאזנה באנגלית