ילדי האור היקרים 💦 בלוג זה מביא לכם את ההוראה של המסטרים שהתעלו אל מישורי גן העדן וההיררכיה הרוחנית המשגיחה על התכנית האלוהית עבור כדור הארץ. הוא מציג את לימודי "האני הנני אהיה אשר אהיה" אותם מוסר סינט ג'רמין, המסטר שמוביל את העידן הזהוב החדש, של אנושות אלוהית ומביא מודעות לחיים אלוהיים שנועדו לאנושות ואיך להשיג אותם בהנהגת נוכחות האל בבריאה ; הלא היא רוח הקודש ; השכינה 💦

השגת מסטריות על החיים עם משמעת, נחישות ותיקון עצמי

השגת מסטריות על החיים עם משמעת, נחישות ותיקון עצמי
💜בלחיצה על התמונה - ניתן להאזין להרצאה מתוך מלימודי האני הנני של סינט ג'רמין. כך ניתן להשיג מסטריות בהתמזגות עם נוכחות האל שנוכחת בכל, והיא יכולת כל ומטיבה לכל ולזכות בהכרה האלוהית. דבר זה מאפשר לאדם להתנהל עם העוצמה שמנהלת את היקום. לימודי אלכימיה אלה הם הכנה לעידן הזהוב החדש - עידן השכינה.💜

סה"כ צפיות בדף

"אני הנני" הנו הפעילות המלאה של הוויית האל בבריאה דרך כל פרט ביקום

🤍 המילה היוצרת הזאת אם במילה המדוברת או במחשבה שקטה או ברגש, הנה העיקרון הגבוה ביותר של חיים הנה זכותו של כל מסטר שמשתמש בעיקרון נעלה זה ובכך מכיר את אלוהותו כמנצחת.

יום שלישי

אוניברסיטת הרוח של הילריון ומקדש האמת והריפוי

המשכן האתרי של המסטר הילריון, כהן הקרן החמישית  של ריפוי הרמוניה ואמת

מקדש האמת הנו המשכן הרוחני של הילריון,  אשר שוכן במישור האתרי מעל האי של כרתים. המסטר הילריון הנו המפקח על מושב רוחני זה יחד עם פאלאס אתינה אלת האמת, אשר הנה לוחמת של אמת. יחדיו הם מכוונים את הפעילות של אחוות האמת שהנה צוות מלאכי שמשרת על הקרן החמישית.  למשכן זה מגיעים זרמי חיים עם הגופים הגבוהים שלהם, בין ההתגלמויות שלהם וגם במהלך שינה, כדי ללמוד את האמת של לימודי הרוח, במיוחד את החוק הקוסמי, את המדע של ריפוי, מוזיקה, גיאומטריה אלוהית ואת החוקים של אלכימיה. 

פעילות של אחוות האמת

אחוות האמת חותרת להביא אמת לנשמות אשר התאכזבו מלימודים כוזבים ומפרשנות נוקשה של לימודי אמת ונעשו ספקניים, כופרים ואפילו אתיאיסטים. האחווה נותנת חסות לכל המורים שמלמדים אמת אלוהית, או למשרתי האל, מנהיגים דתיים וכל אלה שמתעקשים להעלות את התודעה שלהם למלוא האמת האלוהית, או לאלה שהשיגו חלק ממנה וחשבו שלמדו כבר הכל.  האחווה עובדת ללא לאות להציג מטריצות של אמת אלוהית לתודעת המין האנושי, כאשר מופיעה טעות או אי מושלמות. חברי האחווה סורקים את המסך בניסיון למצוא כאלה שישמשו אנשי קשר להכיל רטט תדר גבוה יותר של אמת אלוהית, אשר ימשוך את התכנית המושלמת, התבנית או הרעיון המסוים עבור השתדלות מסוימת או שירות לאנושות.

תיאור של המושב האתרי של הילריון

מדרגות שיש ארוכות מובילות לבניין העמודים שמעוצב בזהב. כיתות הלימוד ואולמות המועצה של מקדש האמת ממוקמים באזור הענק שמתחת למדרגות השיש. מזבח ענק ישנו במרכז, מחזיק את המיקוד של להבת האמת בתוך גביע מוזהב.

האחים והאחיות שמשרתים את להבת האמת יצרו ריבועים מרכזיים בבסיס של העמוד של הלהבה. המקום שלהם באחווה מצוין על ידי עיצובי מוזאיקה ובתוך הריבוע הפנימי ביותר ישנן תבניות של מוזאיקה המתארות מסטרים גדולים והוויות קוסמיות אשר משרתות את האמת האלוהית בכל העידנים.

להבת האמת הנה בהירה מאוד  ובוערת בירוק, שהנו צבע של מימוש, אלכימיה, ריפוי והתחדשות. זה מושג על ידי להבת האמת בשירות שניתן על ידי אלה המסורים לחיים של האל, בכל מה שהם מתמקדים עליו. 

Decrees "I AM" here and "I AM" beyond:

המסטר הילריון היה כהן גדול של מקדש האמת באטלנטיס והוא העביר את להבת האמת למקדש במישור האתרי מעל כרתים זמן קצר לפני שקיעת היבשת. הילריון מורה ומלמד על היחסים שיש בין מדע לדת שהם היבטים של הקרן הירוקה של אמת. אנו יכולים לקרוא להילריון ולאחוות כרתים עבור ריפוי והשגת שלמות. הילריון הנו מורה של אמת אלמותית, מדע אלוהי וכל הענפים של המדע ואומנות הריפוי שמביאה את המחפש הרוחני להמחיש את האימרה: "דע את האמת והאמת תרפא אותך". השתמש במדע האלוהי של המילה המדוברת כדי להתחבר עם אור אלוהי מרפא. המדע הנעלה של אלכימיה הנו המדע של ריפוי אלוהי. קרן זאת של ריפוי ניתן להבין אותה כצליל נעלה של האל, טון של סימפוניה הרמונית שניתן להפעיל בארבעת הגופים הנמוכים  כדי להשיג בהם התמזגות. האור האלוהי הנו המרפא האולטימטיבי כאשר אתה אומר:
- אני הנני התחייה והחיים של ארבעת גופיי הנמוכים שמתממשת עכשיו "! -

כל הרופאים, המדענים, המרפאים, המוזיקאים, המתמטיקאים שמקדשים אמת, משרתים יחד עם הילריון על גבי הקרן החמישית. 


ההזמנה של הילריון לפקוד כיתות של משכן הקרן החמישית

" כאשר אתם באים למקדש האמת, היו מוכנים לקבל את המסטר לנלו, שהנו אח מתעלה חדש של אמת אלוהית שלובש את גלימת המשכן שלנו ומרצה באולמות שלנו את האמת האלוהית לתלמידי הרוח שלו. אם אתם רוצים לשאת אמת אלוהית וללבוש את הגלימה שלנו אז בואו להיחנך ולקבל חלק מהאש של אמת, שהנה אש רוחנית מטהרת. היא תבטל כל מה שקשור לטעות ומכחיש את הנוכחות הקדושה של האני הנני. "

קריאה להילריון כדי להילקח למקדש האמת

אתם מתבקשים לקרוא בשם העצמי האלוהי שלכם לכל אחד מכוהני הקרניים כדי לזמן את עזרתם על הנתיב בו אתם נמצאים. בקשו להילקח למשכן של הילריון. אימרו:

" בשם האלוהי שהנני, העצמי האמתי שלי, אני קורא ללב של נוכחות האני הנני ולמלאך הנוכחות, לקחת אותי בנשמתי ובתודעת הנשמה שלי למשכן האתרי של הילריון. אני מבקש ללמוד את דרך האמת, את הגילויים של אמת אלוהית על ידי המסטר המתעלה הילריון. אני מבקש שכל מידע נחוץ למימוש התכנית האלוהית שלי, ישוחרר לתודעה המתעוררת שלי כפי שזה נדרש.

אני מודה לך ומקבל זאת כגמור  במלוא העוצמה של האלוהי שהנני ! 💚

  מסע למקדש הירקן, עם המסטר הילריון

זוהי הזמנה לצאת למסע בהכרה מודעת, לבקר את מקדש הירקן בטלוס

מקדש זה הנו מקום נפלא ומקודש שאליו מגיעים הוויות מכל קצוות הפלנטה ומעבר לה, לצורך ריפוי, טיהור והטענת אנרגיה. ראשית נרגעים ומתרכזים בלב דרך נשימה מודעת. יוצאים למסע זה בגוף האתרי, עם כוונה לצאת למסע עם ההדרכה האישית. מגיעים למקדש נפלא זה שעשוי מאבני ירקן. כוהנים ממתינים לך שם. כל האווירה הנה מיסטית ואתה נושם את האווירה המרפאת, המחיה וזה נשאר לך גם כשאתה חוזר לפיזי. המקום מלא בפרחים וצמחים בצבע הירקן. קדושה נמצאת כאן וטוהר של אנרגיות אותן אתה סופג לגופך האתרי. הכוהן מציג אותך לחבר הקהילה שנעשה למדריך אישי שלך. במרכז האולם ישנה אבן ירקן ענקית שלה יש רטט גבוה ביותר של ריפוי. בפסגת האבן ישנו גביע ירקן מוזהב. הוא נושא את להבת הירקן של ריפוי, שבוערת מיליוני שנים לעזרת תושבי כדור הארץ. 

תן לאנרגיה שלה לחדור עמוקות לנשמה, ללב, לגוף הרגש שלך. האור שלה יוצר מטריקס ריפוי עבור פלנטה זאת. ללהבה זאת יש תודעה והיא מוזנת באופן נצחי על ידי האהבה של רוח הקודש, והממלכה המלאכית. לאחר שאתה מתמלא אתה מוזמן לשבת על כיסא עשוי ירקן טהור ולשאול מה הכי נדרש בחייך לריפוי. בחיבור ללב שלך אתה מקבל תשובה טלפתית מהמדריך שלך. הריפוי שתקבל נרשם בלבך ונשמתך. אתה יושב ומקבל את הריפוי וחש אותו נע דרכך, עד כמה שאתה צריך. כשאתה מסיים, אתה קם ומסתובב בתוך המקדש עם המדריך שלך, מתמזג עם האנרגיה שלה שסובבת אותך. יוצר קשר עם המדריך שלך, מבקש תוספת ריפוי. 

אם אינך זוכר ברור מה אתה עובר כאן, דע שאתה מקבל את הרושם ברמה עמוקה יותר. 
אתה חוזר לגופך הפיזי עם כמה נשימות עמוקות. אתה יכול לחזור למקדש זה מתי שתחזור. 
ככל שתחזור ותקבל זאת עוד, כך טוב יותר. המרחק בינך ובין כל זה הוא רק מחשבה. 

סרטון יוטיוב - מסע ויזואלי למשכן הלהבה הירוקה


מילון של תלמידי המסטר להכרת מושגים מהוראת המסטרים
http://goo.gl/forms/VIk8XBFWw3MMale32

🌟
קישורים באנגלית

היכרות עם המושבים האתרים/ascended-masters-retreats/
של המסטרים מהאחווה הלבנה הגדולה 

פודכסט  באנגלית - סיורים מודרכים במושבי המסטרים 


המסטרים שהתעלו הם אחינו הבוגרים שהתעלו לממדי האור

⚪ המסטרים האלוהיים השייכים לאחווה הרוחנית עוזרים בתהליך ההתעלות של כדור הארץ לממד האלוהי, כי עידן זהב חייב כעת להתממש על פלנטה זאת. הם מדריכי האנושות שמראים את הדרך להשגת המורשת האלוהית, שטמונה כפוטנציאל באדם.

ארכיב רשומות

המסטרים המתעלים מכנים עידן חדש זה : "העידן הזהוב של האחד"

זה אומר שכל פרט מביא את חייו לתוך עידן זהוב, כאשר הוא מעצב מחדש כל יסוד של חייו הפרטיים עם מושלמות האל שנמצאת בו. בעידן הזהוב כל הבריאה היא הצטיירות טהורה של תבניות המושלמות שמחשבת האל מחזיקה בהן דרך הכרה אלוהית. העצמי החיצוני נמצא בצייתנות מלאה לנוכחות האל שבפנים, והתודעה של מהות טהורה של האל זורמת חופשי בלי הפרעות באדם.

רשומות פופולריות

מיועד לחניכי הנתיב הרוחני

מיועד לחניכי הנתיב הרוחני
הדרכות אלה מופנות מהאחווה הרוחנית הגדולה למי שמחפש את הדרך אל "מלכות האל", שהיא מצב ההכרה האלוהית באדם, בה ישנה אהבה גדולה לכל, חוכמה אלוהית, שירות ונתינת השראה לאחרים דרך שכחה עצמית. אלה הם החיים הטבעיים של כל מי ששוכן במלכות. אז מתממשים החיים השמיימיים בכל מקום בו אתה נמצא 💦 מעבר לאוסף ההדרכות בלחיצה על התמונה

המסטר המתעלה סינט ג'רמין אומר :

⚪ "העידן הזהוב אינו משהו שנולד מדמיון אופטימי. הוא תמיד קיים וממשיך להתקיים במישורי הנצח. הוא המציאות האלוהית המתמשכת והנצחית שנמצאת בקיום מרגע לרגע של העצמי האלוהי שלך. כדי שעידן זה יתממש היכן שאתה ישנו, מה שעליך לעשות, זה להיות מתואם להכרה האלוהית ואז לראות את המציאות לפניך. ככל שיותר אנשים יממשו את העידן הזהוב בהכרה ובלב, אז תרבות העידן הזהוב החדש תהיה שלטת על כדור הארץ. אז כדור-הארץ מרים את הרטט שלו ומכיל יותר אור, עד שהפלנטה תיקרון את הזוהר המלא שלה ותזרח בניצחון ככוכב של חופש ".

חניכי המסטר נותנים שירות לחיים דרך נוכחות האל הנעלה

חניכי המסטר נותנים שירות לחיים דרך נוכחות האל הנעלה
חניכי המסטר המתעלה נותנים שירות של אור להתמרת מצבי העולם הכאוטיים 💦 מעבר לקריאה - בלחיצה על התמונה

נתיב ההתעלות - אוסף מאמרים מלימודי המסטר שהתעלה

המאסטרים הנעלים מלמדים שכל מטרת האדם בחיים אלה היא למצוא את האל בתוכו. וכשמצא את האל, המטרה שלו אז היא להתמזג עמו בהתעלות. כאן, הנוסחה הרוחנית בנתיב היא למצוא את האל ולהיות האל בביטוי בחיים.
⚪ המסטרים מהעולם האלוהי מסבירים לנו שהמצב של הפלנטה שלנו בזמן הנוכחי הנו כה רציני ודורש את האור ואת ההכרה המודעת שניתן לבנות אתם עידן זהוב חדש. עלינו לשרוד את התקופה הנוכחית של כאוס שנובע מהפרעות שהוקרנו מהאנושות כמאסה המונית במשך שנים וכעת זה לוחץ קשה כאשליה על החוויה של כל בני האדם. דבר זה דורש מאתנו לבסס את דרך החיים של המסטר בהכרה ובלב.
⚪ המסטרים אומרים לחניכי הרוח : "הנתיב לאלוהות אישית דורש הקרבה של הצד האנושי שאינו תואם את הצד האלוהי בכם. יש צורך לשחרר כל מה שאתם מזהים כאנוכי ולהתמיר זאת לנתינה ושירות לאור. האור לא נכנס כאשר בן אדם לא נמצא מאוזן במרכז ההוויה שלו ויודע מי הוא ונותן לדרכי העולם לבלבל אותו. אולם כאשר יש איזון , אור האל בא לשכון באדם ולא עוזב יותר. זהו ביטוי האור האלוהי מהעצמי העליון שמוקם בתוכו על ידי האל".
יש לדעת שכל הדרכים המובילות לאל מלאות בעליות ומורדות של החיים המהווים כיתת לימוד בכדור הארץ. גם המאסטרים הנעלים מכירים בכך שכדור הארץ הוא מקום מאתגר במיוחד להתנהל בו.
הדרך להתעלות מביאה אותנו פנים מול פנים עם הקרמה שלנו, עם המילוי של התכנית האלוהית שלנו, עם איזון הלהבה המשולשת שלנו ומטלות רוחניות רבות מכל הסוגים. אבל במקום עבודת פרך, המטלות הרוחניות שלנו יכולות להיעשות עם שמחה. זה בגלל שאנחנו יודעים לאיפה הן לוקחות אותנו. המטרה נעשית כמו מגנט שמושך אותנו קרוב יותר ויותר למטרה הרוחנית שלנו. אז האם יש נוסחה בדוקה למציאת האל ומה שמביא לנו התעלות ? כן ! ⚽ אוסף המאמרים בלחיצה על הקישור הבא ⚽

הוראת המסטר מציגה את חוקי החיים האוניברסליים

הוראת המסטר  מציגה את חוקי החיים האוניברסליים
אם אתם מחפשים באמת להתעלות בתודעה, עליכם ללמוד מידע זה וליישם אותו. כאן יש הוראות ויישומים שיעזרו לכם להסיר כל בעיה רגשית והפרעה שאתם בניתם חיים אחר חיים בתוככם. זה יעזור לכם להשיג את האור, אותו חייבים להשיג כדי להתעלות. אולם עליכם לעשות את העבודה. אתם הנכם אלה שקיבלתם בחירה חופשית ואתם אלה אשר משתמשים באופן הולם או לא הולם באנרגיית האל שתמיד זורמת טהורה לתוככם 💦 מעבר לתרגול ואימון בדרך המסטר המתעלה - בלחיצה על התמונה

אוסף נבחר מעקרונות האלכימיה של המסטר סינט ג'רמין

אוסף נבחר מעקרונות האלכימיה של המסטר סינט ג'רמין
בלימוד אלכימי זה של המילה המדוברת סינט ג'רמיין מסביר מה קורה בחיים של האדם כאשר הוא אומר "אני הנני". הוא מסביר שמבורך האדם שמבין במודע את המשמעות של המילה היוצרת הזאת. המילים "נוכחות האני הנני הנעלה" בהן משתמשים בהוראה זאת, זה עבור קריאה לנוכחות-האל שתזרום ותשחרר מושלמות עבור מי שעושה קריאה זאת מרצונו דרך העצמי הגבוה שלו 💜 לקריאה יש ללחוץ על התמונה
המסטר המתעלה מלמד את חוקי החיים האוניברסליים🤍 הקריאות לאור האלוהי באופן מודע דרך כוונה של הלב, שומרות לנצח על הסדר במישור האינסופי של החיים המתממשים והן מבוססות כולן על עיקרון הבריאה הגדול שהוא האהבה של הלב. אהבה היא מקור כל היש ועצם המהות עליה נחווה הקיום בצורה. אהבה מהותה היא הרמוניה ובלעדיה כל צורה לא הייתה יכולה להתקיים. אהבה היא הכוח המגבש והמחבר של היקום ובלעדיה היקום לא יכול לשמור על קיומו כגוף אחד.

הרצאות האני הנני להאזנה באנגלית