ילדי האור היקרים 💦 בלוג זה מביא לכם את ההוראה של המסטרים שהתעלו אל מישורי גן העדן וההיררכיה הרוחנית המשגיחה על התכנית האלוהית עבור כדור הארץ. הוא מציג את לימודי "האני הנני אהיה אשר אהיה" אותם מוסר סינט ג'רמין, המסטר שמוביל את העידן הזהוב החדש, של אנושות אלוהית ומביא מודעות לחיים אלוהיים שנועדו לאנושות ואיך להשיג אותם בהנהגת נוכחות האל בבריאה ; הלא היא רוח הקודש ; השכינה 💦

השגת מסטריות על החיים עם משמעת, נחישות ותיקון עצמי

השגת מסטריות על החיים עם משמעת, נחישות ותיקון עצמי
💜בלחיצה על התמונה - ניתן להאזין להרצאה מתוך מלימודי האני הנני של סינט ג'רמין. כך ניתן להשיג מסטריות בהתמזגות עם נוכחות האל שנוכחת בכל, והיא יכולת כל ומטיבה לכל ולזכות בהכרה האלוהית. דבר זה מאפשר לאדם להתנהל עם העוצמה שמנהלת את היקום. לימודי אלכימיה אלה הם הכנה לעידן הזהוב החדש - עידן השכינה.💜

סה"כ צפיות בדף

יום שבת

גלו את האושר שנמצא במרכז ההוויה

מלימודי מסטר קותהומי -מורה עולם
לבבות יקרים, בזמן הזה של עידן חדש, המסטרים מדגישים את חשיבות הצורך לציוויים שניתנים באיחוד של הלב וההכרה, בקבוצות גדולות או קטנות, או ביחידות, כשהם מהדהדים במקצב ההוויה של הגוף הסיבתי שלהם ששייך לנוכחות האל, עם הגוף הסיבתי של השמש המרכזית הגדולה.


תלמידי המסטרים שמבקשים לקבל הבנה פשוטה מה הסיבה והתוצאה הישירה של פעילות זאת צריכים להבין שאלה שחושבים לעשות מידי פעם קריאות לאור לאיזון הקרמה או למלא באור את התבנית האלוהית שבהוויה הפנימית, לפעמים או באופן חד פעמי, או פעם בשבוע, חושבים לא נכון. כאן אומר לכם שיש לתת אותם כל יום ויום כדי להשיג ניצחון בנתיב הנדרש.


כאשר אתם עושים קריאות לאור אתם יכולים להגביר את פעילות האל ברמת התא הפיזי. כאשר אתם מרוכזים במדיטציה והמחשבה נשלחת לתוך המערכת הפנימית שלכם, היא משפיעה על כל ההיבטים של העולם הפנימי שלכם עם אורך הגל שלה. זה מביא לשינוי.


שינוי זה משפיע על הסביבה בה אתם נוכחים. כך מתממש יותר אור שמחלחל בחומר האתר החיצוני שדרכו נעות המחשבות. ככל שיותר מוטענת המחשבה ברגש, כך זה נעשה למציאות. זה כך לטוב ולרע.


כאשר החניך הרוחני ממקם את תשומת לבו על נוכחות האל שבתוכו, האנרגיה שזורמת מהלב האלוהי יוצרת זרימה של אור ספירלית. ידוע לכם וודאי שהיכן שתשומת הלב ממוקדת לשם זורמת האנרגיה שלכם ויותר מכך זרם אנרגיה זה חוזר אליכם חזרה מהמקור. כך אתם מתחברים אליו עם זרם אור ספירלי בכל דבר שאתם מתמקדים בו.


כאשר אתם מזמנים את האור עם קריאות וציוויים כאשר תשומת הלב שלכם הנה בתוך הוויית האל שבפנים, נוצרת תגובה מכך מאנרגיית האור  שמופעלת. זה גורם גם לזרם אור שיפעל ביניכם ובין האובייקט אליו אתם מצווים לשלוח את האור.


כאשר אתם לוקחים בחשבון את נקודת המוקד הפנימית שבלב. הלהבה המשולשת של נוכחות האל בפנים מופעלת דרך הציוויים שלכם, או ההצהרות, או התפילה שיוצאת מהלב.


כעת הגיע הזמן לקרוא לאחווה המוארת לשחרר את האש המקודשת לתוך פעולות מסוימות דרך הצהרות וציוויים. הבינו שכל המחשבות שיצרו מומנטום מתשוקות האנשים בעולם,בסביבה, או  כל הפעולות והמחשבות שמלאות באגו ועניין אישי, גאווה מהישגים ומה שקיים בטבע האנושי שלכם, עם כל הדעות הקדומות שמלוות את המחשבות והרגשות, הם נעשו למורשת שלכם בפרט ובכלל.


המסטר סינט ג'רמין מדגיש את הנחיצות למוסס היבטים אלה של תודעה אנושית בעזרת הלהבה המקודשת הסגולה כדי להיעשות קהילה מוארת. זה נדרש להיעשות לאורך כל הזמן, בקביעות. כי כאשר יש תופעות כאלה שמתגלות ונחוץ לבטל אותן באש המקודשת, אם זה לא נעשה כל יום, הרי שההשפעה הלא הולמת תתעצם שוב.


דעו והבינו שתת-המודע למד לשרוד הרבה התגלמויות. למד להחזיק מעמד במצבים אנושיים ובריאות שגויות, למד את אומנות השימור העצמי. מכל המומנטום שנצבר ויש לטהר אותו באש המקודשת, יש עדיין רשומות נסתרות מההכרה המודעת. ייתכן ואתם מעריכים שביטלתם אנרגיות מסוימות שעלו, התגלו ונוקו. אבל מה בקשר לרשומות עמוקות יותר מלפני מאתיים שנה שפתאום עולות וצפות עכשיו ?


בואו נאמר שאם אתם לא נותנים הצהרות וציוויים להפעלת האש המטהרת במשך מספר ימים, אז מומנטום זה צץ ועולה להכרה ואומר: " אני כאן, באתי לדרוש את שלי!".


אם עולמכם אינו מלא באור של הלהבה המקודשת, הרי שמומנטום זה יתגשם בחיים. זו היא אשליה שיש לבטל אותה. לכן עליכם להיכנס לתוך הלהבה המקודשת בלב ובעזרת משיכות אור ותשומת לב לזרם האור הספירלי שזורם מהלב של האל ונוגע במצב שנדרש לבטל, אתם עוזרים בכך לבטל את הרשומה שלו באור האלוהי.


לא אוכל להדגיש יותר את הנחיצות של זה כל יום ויום, בהתמדה, בנחישות, באמונה.


אני עושה את תפקידי ומלמד אתכם לבבות יקרים ואמשיך ללמד כל יום אפילו אם יש רק תלמיד אחד שמקשיב ומגיב ומוכן להפעיל את אור-האל הספירלי שיזרום לכל מצב, תוצאה, רשומה וזיכרון. שהאור ינוע בפעולה ויגרום לשינוי בעולם הצורה ובחניך הרוח.


רבים מכם לא מבינים עד כמה המדע של המילה המדוברת הנו מדויק. דעו שרבים מתלמידי הרוח עדיין מאפשרים לדעות קדומות להתיישב כאגו בתוך עולמם הפנימי ומאפשרים לתודעתם האנושית לפעול בכלים הנמוכים שלהם. כל עוד הגוף המנטלי לא נמצא בשליטה, האל אינו אקטיבי בפנים ואינו שולט בכלי שלכם.


יש צורך שיהיה חיבור בין הגוף המנטלי והכרת האל באוקטבות הגבוהות. המישורים הנמוכים של החומר אינם מציאות אלוהית ואינם מתאימים לעבודת האלכימיה של הלב בתלמידים של המסטרים המוארים. זוהי לא מציאות של בן או בת אל.


האור חייב להימשך תחילה מלבו של תלמיד האור אל לבו של האל, נוכחות האני האלוהי. בתמורה, האור זורם קדימה מלבו של האל חזרה ללב התלמיד המואר כדי להביא ללהבה שבנקודת המוקד שלו להתרחב ולהביא לשינוי הנדרש בחיים.


יקרים, מה שהאור משפיע דרך הקריאות והציוויים שלכם, מביא את טוב האל לעולם. האור מרחיב את מהות האל היכן שהוא מואצל ומתחבר אליו. אתם תדעו מתי אתם נושאים פרי במאמציכם. הזרם של האור חוזר אליכם ואתם מאפשרים לקבל אותו, וזה יביא לכם את הידיעה שטוב הושג ונשלם.


אף אחד לא יכול לומר לכם אם להצהיר. ברגע ששמחה תיכנס ללבכם, היא זאת שתניע אתכם לפעולה- להצהיר ולצוות ולעסוק באור ובעבודת-האל  בנכונות !

הלב רוצה להשקיט את כל הרעשים שמצבים אנושיים רוצים להפריע. לכן עליכם ליצור מומנטום אנרגטי במודע על ידכם כנושאי האור בעולם.

בואו נתבונן בזה , מה נאמר כאן:


  • אור האל שנמשך על ידכם הנו הסיבה. העבודה עם האור כסיבה, נדרשת על ידי נושאי -האור, כדי להשלים את אור האל בכל המצבים שנדרשים. מה שמגיע מהאור של התערבות אלוהית הוא עם הרבה חסד. כך זה גם מצד נוכחות האני הנני או מהמלאכים. זה כך כאשר זה מגיע מהלב הרגיש של נושא-האור.

  • למשוך את האור לתוך עולמכם על בסיס יומי, מגן עליכם ועל רצונכם החופשי שבוחר בשימוש באור הפנימי הזורם מלבכם בצורה נרחבת לכל צורות החיים. זוהי הפשטה של חוק. זה מדעי ומטאפיזי ברמת הלב של האל בפנים ועם תודעת האל שנמצאת כסיבה לכול.

  • לימודים אלה סינט ג'רמין לימד בזמנו דרך השליחים שלו והם נענו בלב של תלמידיו והביאו לתוצאות  שהורגשו בחייהם.

  • כאשר אתם נותנים קריאות לאור עשו זאת במשיכת אור האני הנני הנוכח בכם. עליכם לזכור תמיד שרק נוכחות האני הנני עובדת כאן. זוהי האלכימיה של האור שנדרשת. במיוחד זה נדרש מהבנת אנשי תרבות-המערב שפועלים דרך גופם המנטלי- האינטלקטואלי הרציונלי.

  • ההתמדה במיקוד תשומת הלב בנוכחות האל שנמצאת בפעולה, זה משנה את מבנה התא  שבזיכרון המודע,  לתוך תבניות-אב שעובדות עם ההכרה הגבוהה והתכנית האלוהית שלכם.

  • אם הקריאות לא נעשות כל יום בחריצות, הפעילות של ההכרה המודעת במישורים הנמוכים מתרחבת, לעומת תלמידים שמרחיבים את המומנטום והתדר האלוהי בשחרור האש המקודשת לתוך גוף הזיכרון (הגוף האתרי).

  • עדיף שתלמיד המסטר יעשה קריאות בודדות ביום מאשר בכלל לא. יש לעשות קריאות מספר פעמים ביום כדי שזה יהיה אפקטיבי באופן משמעותי.


אתם תגלו שהשמחה שמשתחררת מלב-האל באמצעות אהבת התלמיד שמוחצנת, ממוססת כל מה שהנו בן-תמותה בתפישה האנושית. האושר שישנו באיחוד כזה נוכח בנקודת המוקד של הלהבה המשולשת וזה מביא להגברת השמחה והאושר בלב-האל.


גשו להצהרות וציוויים כניסוי מדעי וראו איך זה עובד. איך זה נעשה קרוב יותר למציאות האל בעולם. אל תשימו את הדגש בחוץ. המקור הנו השלווה והרוגע של נוכחות האל. כך שום דבר לא יכול להזיזכם מנקודת המרכז ומהשתוקקות אמתית למציאת האל בכם.


אתם תמשיכו לבנות את גשר האנטאקרנה (הגשר המחבר של המרכזים האנרגטיים הגבוהים עד לכתר ומעבר) למימוש התכנית האלוהית שלכם, בשיתוף עם האור האלוהי כמו בן/בת אל, שנועדו להיות, כאשר תתמידו יום יום באימונכם האלוהי !

אני הנני מסטר קותהומי מברך אתכם באור של הבנה והתמדה




(להבנת מושגים מלימודי המסטר
ניתן לפנות למילון מושגים של

תלמיד המסטר, בראש הבלוג)

המסטרים שהתעלו הם אחינו הבוגרים שהתעלו לממדי האור

⚪ המסטרים האלוהיים השייכים לאחווה הרוחנית עוזרים בתהליך ההתעלות של כדור הארץ לממד האלוהי, כי עידן זהב חייב כעת להתממש על פלנטה זאת. הם מדריכי האנושות שמראים את הדרך להשגת המורשת האלוהית, שטמונה כפוטנציאל באדם.

המסטרים המתעלים מכנים עידן חדש זה : "העידן הזהוב של האחד"

זה אומר שכל פרט מביא את חייו לתוך עידן זהוב, כאשר הוא מעצב מחדש כל יסוד של חייו הפרטיים עם מושלמות האל שנמצאת בו. בעידן הזהוב כל הבריאה היא הצטיירות טהורה של תבניות המושלמות שמחשבת האל מחזיקה בהן דרך הכרה אלוהית. העצמי החיצוני נמצא בצייתנות מלאה לנוכחות האל שבפנים, והתודעה של מהות טהורה של האל זורמת חופשי בלי הפרעות באדם.

"אני הנני" הנו הפעילות המלאה של הוויית האל בבריאה דרך כל פרט ביקום

🤍 המילה היוצרת הזאת אם במילה המדוברת או במחשבה שקטה או ברגש, הנה העיקרון הגבוה ביותר של חיים הנה זכותו של כל מסטר שמשתמש בעיקרון נעלה זה ובכך מכיר את אלוהותו כמנצחת.

רשומות פופולריות

מיועד לחניכי הנתיב הרוחני

מיועד לחניכי הנתיב הרוחני
הדרכות אלה מופנות מהאחווה הרוחנית הגדולה למי שמחפש את הדרך אל "מלכות האל", שהיא מצב ההכרה האלוהית באדם, בה ישנה אהבה גדולה לכל, חוכמה אלוהית, שירות ונתינת השראה לאחרים דרך שכחה עצמית. אלה הם החיים הטבעיים של כל מי ששוכן במלכות. אז מתממשים החיים השמיימיים בכל מקום בו אתה נמצא 💦 מעבר לאוסף ההדרכות בלחיצה על התמונה

המסטר המתעלה סינט ג'רמין אומר :

⚪ "העידן הזהוב אינו משהו שנולד מדמיון אופטימי. הוא תמיד קיים וממשיך להתקיים במישורי הנצח. הוא המציאות האלוהית המתמשכת והנצחית שנמצאת בקיום מרגע לרגע של העצמי האלוהי שלך. כדי שעידן זה יתממש היכן שאתה ישנו, מה שעליך לעשות, זה להיות מתואם להכרה האלוהית ואז לראות את המציאות לפניך. ככל שיותר אנשים יממשו את העידן הזהוב בהכרה ובלב, אז תרבות העידן הזהוב החדש תהיה שלטת על כדור הארץ. אז כדור-הארץ מרים את הרטט שלו ומכיל יותר אור, עד שהפלנטה תיקרון את הזוהר המלא שלה ותזרח בניצחון ככוכב של חופש ".

חניכי המסטר נותנים שירות לחיים דרך נוכחות האל הנעלה

חניכי המסטר נותנים שירות לחיים דרך נוכחות האל הנעלה
חניכי המסטר המתעלה נותנים שירות של אור להתמרת מצבי העולם הכאוטיים 💦 מעבר לקריאה - בלחיצה על התמונה

נתיב ההתעלות - אוסף מאמרים מלימודי המסטר שהתעלה

המאסטרים הנעלים מלמדים שכל מטרת האדם בחיים אלה היא למצוא את האל בתוכו. וכשמצא את האל, המטרה שלו אז היא להתמזג עמו בהתעלות. כאן, הנוסחה הרוחנית בנתיב היא למצוא את האל ולהיות האל בביטוי בחיים.
⚪ המסטרים מהעולם האלוהי מסבירים לנו שהמצב של הפלנטה שלנו בזמן הנוכחי הנו כה רציני ודורש את האור ואת ההכרה המודעת שניתן לבנות אתם עידן זהוב חדש. עלינו לשרוד את התקופה הנוכחית של כאוס שנובע מהפרעות שהוקרנו מהאנושות כמאסה המונית במשך שנים וכעת זה לוחץ קשה כאשליה על החוויה של כל בני האדם. דבר זה דורש מאתנו לבסס את דרך החיים של המסטר בהכרה ובלב.
⚪ המסטרים אומרים לחניכי הרוח : "הנתיב לאלוהות אישית דורש הקרבה של הצד האנושי שאינו תואם את הצד האלוהי בכם. יש צורך לשחרר כל מה שאתם מזהים כאנוכי ולהתמיר זאת לנתינה ושירות לאור. האור לא נכנס כאשר בן אדם לא נמצא מאוזן במרכז ההוויה שלו ויודע מי הוא ונותן לדרכי העולם לבלבל אותו. אולם כאשר יש איזון , אור האל בא לשכון באדם ולא עוזב יותר. זהו ביטוי האור האלוהי מהעצמי העליון שמוקם בתוכו על ידי האל".
יש לדעת שכל הדרכים המובילות לאל מלאות בעליות ומורדות של החיים המהווים כיתת לימוד בכדור הארץ. גם המאסטרים הנעלים מכירים בכך שכדור הארץ הוא מקום מאתגר במיוחד להתנהל בו.
הדרך להתעלות מביאה אותנו פנים מול פנים עם הקרמה שלנו, עם המילוי של התכנית האלוהית שלנו, עם איזון הלהבה המשולשת שלנו ומטלות רוחניות רבות מכל הסוגים. אבל במקום עבודת פרך, המטלות הרוחניות שלנו יכולות להיעשות עם שמחה. זה בגלל שאנחנו יודעים לאיפה הן לוקחות אותנו. המטרה נעשית כמו מגנט שמושך אותנו קרוב יותר ויותר למטרה הרוחנית שלנו. אז האם יש נוסחה בדוקה למציאת האל ומה שמביא לנו התעלות ? כן ! ⚽ אוסף המאמרים בלחיצה על הקישור הבא ⚽

הוראת המסטר מציגה את חוקי החיים האוניברסליים

הוראת המסטר  מציגה את חוקי החיים האוניברסליים
אם אתם מחפשים באמת להתעלות בתודעה, עליכם ללמוד מידע זה וליישם אותו. כאן יש הוראות ויישומים שיעזרו לכם להסיר כל בעיה רגשית והפרעה שאתם בניתם חיים אחר חיים בתוככם. זה יעזור לכם להשיג את האור, אותו חייבים להשיג כדי להתעלות. אולם עליכם לעשות את העבודה. אתם הנכם אלה שקיבלתם בחירה חופשית ואתם אלה אשר משתמשים באופן הולם או לא הולם באנרגיית האל שתמיד זורמת טהורה לתוככם 💦 מעבר לתרגול ואימון בדרך המסטר המתעלה - בלחיצה על התמונה

אוסף נבחר מעקרונות האלכימיה של המסטר סינט ג'רמין

אוסף נבחר מעקרונות האלכימיה של המסטר סינט ג'רמין
בלימוד אלכימי זה של המילה המדוברת סינט ג'רמיין מסביר מה קורה בחיים של האדם כאשר הוא אומר "אני הנני". הוא מסביר שמבורך האדם שמבין במודע את המשמעות של המילה היוצרת הזאת. המילים "נוכחות האני הנני הנעלה" בהן משתמשים בהוראה זאת, זה עבור קריאה לנוכחות-האל שתזרום ותשחרר מושלמות עבור מי שעושה קריאה זאת מרצונו דרך העצמי הגבוה שלו 💜 לקריאה יש ללחוץ על התמונה
המסטר המתעלה מלמד את חוקי החיים האוניברסליים🤍 הקריאות לאור האלוהי באופן מודע דרך כוונה של הלב, שומרות לנצח על הסדר במישור האינסופי של החיים המתממשים והן מבוססות כולן על עיקרון הבריאה הגדול שהוא האהבה של הלב. אהבה היא מקור כל היש ועצם המהות עליה נחווה הקיום בצורה. אהבה מהותה היא הרמוניה ובלעדיה כל צורה לא הייתה יכולה להתקיים. אהבה היא הכוח המגבש והמחבר של היקום ובלעדיה היקום לא יכול לשמור על קיומו כגוף אחד.

הרצאות האני הנני להאזנה באנגלית