ילדי האור היקרים 💦 בלוג זה מביא לכם את ההוראה של המסטרים שהתעלו אל מישורי גן העדן וההיררכיה הרוחנית המשגיחה על התכנית האלוהית עבור כדור הארץ. הוא מציג את לימודי "האני הנני אהיה אשר אהיה" אותם מוסר סינט ג'רמין, המסטר שמוביל את העידן הזהוב החדש, של אנושות אלוהית ומביא מודעות לחיים אלוהיים שנועדו לאנושות ואיך להשיג אותם בהנהגת נוכחות האל בבריאה ; הלא היא רוח הקודש ; השכינה 💦

השגת מסטריות על החיים עם משמעת, נחישות ותיקון עצמי

השגת מסטריות על החיים עם משמעת, נחישות ותיקון עצמי
💜בלחיצה על התמונה - ניתן להאזין להרצאה מתוך מלימודי האני הנני של סינט ג'רמין. כך ניתן להשיג מסטריות בהתמזגות עם נוכחות האל שנוכחת בכל, והיא יכולת כל ומטיבה לכל ולזכות בהכרה האלוהית. דבר זה מאפשר לאדם להתנהל עם העוצמה שמנהלת את היקום. לימודי אלכימיה אלה הם הכנה לעידן הזהוב החדש - עידן השכינה.💜

סה"כ צפיות בדף

יום שבת

באור נזכה בחופש שלנו, באור הוא הניצחון שלנו

אהובים, אני הנני סינט ג'רמין, בא היום אליכם ואני נושא את לפיד החירות למען האנושות יחד עם ציבור תלמידיי בכללותו, עם הכרזה שמגיעה לכל אחד מכם, מלב האל, כדי להיות שומר להבת האלוהי. יש צורך גדול עלי אדמות שהלהבה המופלאה של החופש תגדל, תוקיר את כל החיים, תתרחב בכל הלבבות, בלבו של האחד עבור השני. כאשר אתם שומרים את אור להבת החיים לעצמכם, אינכם יכולים שלא להחזיק בתוככם את הרצון לתת אותו לכל חלק אחר בחיים. 

דרך להבת האלמוות הזו, מגיעים להבנה של האחדות האינסופית 

של כל חלק ופן של תוכנית הבורא 


אלה שאינם מכירים את הדרך, שטרם תפשו שבתוכם שוכן האל העליון בלהבת החיים המשולשת, אלה צריכים לדרוש מאחר שיחזיק להם את הלפיד.  אני יכול להבטיח לכם שאלו בצוות השירות האלוהי וגם אני, החזקנו את הלהבה הזו עבור כל אחד מכם בעידנים קודמים. וכך הגעתם למקום ההכרה והידיעה היכן באמת שוכן האל.


אהובים, זה לא תלוי באנושות, וגם לא ניתן להם להבין באיזו שעה האל קובע את התעוררותה של כל נשמה אינדיבידואלית, כפי שלא ניתן לאף אדם לדעת מהו היום או מהי שעת התעלותו. אתם יכולים לשמור את הלהבה עבור זה שהזרע שלו לא נבט עדיין עד שהאל, בהגיע עונתו ובמלוא זמנו, יביא בכל ילד של אור את השליטה והזוהר של הבן האלוהי שלו.


אלה שתוהים ושואלים אם הזרע באחר כבר נובט באדמה, אלה שתוהים למה הצמח בלב שם לא מגיב - אלה רק שוברים את מומנטום השמירה על הלהבה עבור אחר.  יש רק מוטו אחד של אחווה בצוות שלי והוא "להמשיך להמשיך להמשיך", לשמור על הלהבה זה לזה ולאפשר לאל לראות את התהליך של כל אדם עם יכולתו האינסופית להבין את הטבע של כל זרם חיים שהוא יצר.


אהובים, אנשים הלועגים לתורת המסטרים הנעלים, לא יתקרבו בעוד אלף שנה ללהבה ; שכן הפיתוי של העולם החיצון שומר אותם כבולים לסבב של הנאות חסרות טעם.  אכן, אלה לא יוכלו להמשיך בלי אחרים שישמרו עבורם את הלהבה עם חוק האחד. אבל עליכם להבין היטב שזה יהיה חסר תועלת לבלות שעות במרדף אחר זרמי חיים כאלה.


אספו את האנרגיות הרוחניות כך שביום שבו האל אכן ישלח אליכם את מי שהוא מינה לסייע לכם לשמור על הלהבה ולסייע בהרחבת האור שלה.  אז יהיה לכם כל מה שאתם צריכים. יהיה לכם כל מה שנדרש כדי לתת לאותו אחד את כוס המים הקרים בשם העצמי האלוהי, המשיח הנעלה, זה שמלמד את כל בני האדם את דרך ההתעלות.


שאו אנרגיות רוחניות אלו היטב, שלא תבזבזו את אנרגיית החיים היקרים הניתנת לכם בחופשיות. כי אנחנו, צבאות האור, נחושים, לאחר שהתחממנו באור הלהבה, שהאנושות לא תאבד בשעה זו. אנו נחושים בכך כי שלהבת-החופש תעלה ותביא את שחר של יום חדש לכל גבר, אישה וילד על הפלנטה הזו. 


אנו נחושים לקבוע את המסלול ליום החדש שמגיע, שלאחריו תהיה התגלות המשיח עבור כל אדם בזמן העתיד לבוא. האם של העולם הזכירה לי מטרה זו : שאני אוכל להעביר לכם את להבת החופש  הסגולה כאשר היא מוחזקת על ידי להבת האם-האלוהית.  


הקרן האינסופית הזו של רחמים וחמלה, כשהיא בוערת עם קרן המהות הנשית, מגיעה מטה אל מעמקי השפלות  של האדם ומעלה אותו, כשהיא אומרת :  "הנה אתה בן חורין ! קום וקח את שרביט השלטון וחזור אל לב האב האלוהי. עבור יום זה הוא ירחיב את חמלתו האלמותית אליך."


אהובים, להבת הסליחה והחירות נושאת את ההבנה האמתית של שחרור זה. חירות אין פירושה החופש לטעות, אלא זוהי החירות להגשים את התוכנית האלוהית השוכנת בתוך האדם. עליכם לשקול אם כן, את היבטי החירות - שהנה חוק אלוהי - חירות עם רחמי האל, חירות כחמלתו, חירות כמשמעת שלו. כי בתוך הלהבה האדירה הזאת טבועה להבת ההתמרה והשחרור לכל אותם דברים שאינם מהאור.


הלהבה הזו בוערת באש רוחנית והיא הכוח המושלם של תקווה, של אמונה ושל צדקה. וכך, בהעלאת העוצמה האדירה של זרמי להבת החיים בתוך הלב - ליבת האש הלבנה מסתובבת כלהבה אדירה ומשחררת פעילה בתוך התאים והאטומים של ארבעת הגופים התחתונים, 


קרן הטיהור האלוהית, היא קרן הטוהר הקדוש של האל, ראו כיצד הלהבה המשולשת,  הבוערת במרומי עטרת שמחתכם, יורדת גם בצורת שמונה אל מתחת לרגלכם.... ראו איך הפלומה הכחולה של הלהבה מונחת על הכתף השמאלית, יורדת מטה אל כף רגל ימין, והפלומה הוורודה של הלהבה מונחת על הכתף הימנית, יורדת מטה אל כף הרגל השמאלית.... 


עם אור זה האדם מתעלה, כאשר ישנו עמוד אש במרכז ולהבת ההארה הפועמת, שומרת על האיזון של עץ החיים בתוכו.... כמו מלאך אתה עומד לבוש בשמש לבך. רגליך הן כמו רגליים של אש אלוהית, ועיניך זורחות בלהבת האמת של האל.


 אהובים, האם אתם יכולים לתאר לעצמכם מה היה קורה אם אתם, בהתגלמותכם היום, הייתם באופן מוחשי ופיזי פועמים עם ישויות האור האדירות את להבת רוח הקודש, להבת האש המקודשת, כמו הייתם מלאך ?


זו מטרת החיים עבורכם לעמוד כמו עמוד אש חיה. ולהבין שאותו עמוד האש שיצא לפני בני ישראל של פעם היה ישות של אור אדיר, בעלת עוצמה גדולה, ששירתה עידנים של זמן והפכה להיות עמוד האש ההוא בלילה לפני צבאות ישראל, ויחד עם ענן כעדותה ביום.


וכך אתם רואים שכל גילוי אלוהי של להבת הצדק של האל היא, למעשה ביטוי של תודעה ממוקדת אינדיבידואלית של בריאתו.  והתודעה של אותה ישות בדרך כלל כל כך מורחבת ובעלת יכולת כה גדולה כך שהאנושות, אפילו היום, לא  יכולה להבין זאת או מה הוא כוחם של רבי מלאכים.


המלאכים האלה ניצבים בתוך האנושות, ולמעשה צועדים דרך הצעיף באותם מקומות של הטבע שבהם האנשים אינם בהישג יד לראות את גילוי תהילתם. שם הם מעגנים את קרני העוצמה שלהם, ואז, כשהאנשים מטיילים ממקום למקום בחופשותיהם, בגנים הלאומיים ובכל האזורים המיוערים והטבע, הם מוצאים תחושת שחרור גדולה ונשמתם מרוממת. כי שם התהלכו מלאכים המביאים את טהרת האל במהותה הטבעית.


אהובים, אלה שמתנגדים לניהול העולם היפה הזו, לא יודעים מה הם עושים. שכן למרות שהם מבטאים את רצונם החופשי ואת חופש המצפון שלהם, הם יוצרים פילוגים ועוד פילוגים בתוך כדור הארץ עצמו, ותוהו ובוהו כזה יכול לגרום רק לאסון. הטבע אכן עוקב אחר מהלך המרד של האנושות מול עצמה. זה החוק האלוהי שהנו צודק, וצדק אלוהי הוא חופש. 


לכן, על ידי פעולתה של קרן הצדק האדירה, האנושות משתחררת מעוולותיה והיסודות  שבטבע מקבלים תנופה חדשה של תהילת אלוהית. ללא הפטיש הקוסמי של החוק האלוהי, לא תהיה הזדמנות להצית את להבת ההארה, שקוראת לעצור את הפעולה האנושית השגויה. כך לא תהיה הזדמנות לזמן את חרב האמת, החותכת את המוץ מהחיטה.


מלאך האל חייב להיות מסוגל לעמוד ולומר לגל הגואה

של הבריאה האנושית השגויה : "עד כאן ולא רחוק יותר !" 


האנושות ממשיכה לזרוע, לזרוע ולזרוע שגיאות והקציר עדיין לא הגיע. לכן להבת הצדק האדירה מכריזה שסוף ההשפלה של האנושות אכן הגיע. אני מפציר בכם היום לחקור מחדש את להבת החירות על כל היבטיה - כיצד היא מעניקה לנשמה את החופש ללכת מעבר לכוח החשיבה וההיגיון האנושי. לקבל את האינטואיציות של הלב ושל הביטוי האלמותי של הנשמה ; לחקור כיצד יתבטא החופש במובן הפיזי כך שכל ישות-האדם תשיר בהוד ותפארת.


כל להבה שישנה בכל אחד מהתאים שלכם קשורה ללהבה שבתוך לבכם


 קרני אור אדירות מגיעות מהלב המואר. יש מיליוני קרניים כאלה המשתרעות מהלב שלכם לכל תא זעיר. מרכז השמש של כל תא מקרין ללב של כל אטום ביטוי דומה של קרני אור אלו. האדם במציאות האלוהית שלו הוא באמת ביטוי של בן אלוהים.


אם הייתם יכולים לראות את עצמכם כפי שמשה ראה את זהות האל בסנה הבוער כספירלת אור בוערת וקורנת ממש.  כך עץ החיים נמצא בתוככם, עם מיליוני קרני אור מגוונות היוצאות להאיר. אז הייתם מבינים, מהי משמעות הקוסמוס, הייתם מבינים את המשמעות של המקרוקוסמוס כפי שהוא מתייחס למיקרוקוסמוס ואת עצמכם בהתייחסות לאינסופי. אנא נסו להתנער מהמושג של צורה מוגבלת, מגוף סופי מייגע, ותבינו שאתם אכן כוכבים גם בממד הרביעי. 


הרגישו את קלות האוויר, את נוכחות זרמי האוויר האדירים, ותבינו זאת כחלק מהצורה הפיזית שלכם, וגם שארבעת היסודות כמו בכל גילויי הטבע, הם חלק מכל אחד. האש האדירה יורדת דרך הצורה האתרית כדי לתת לכם את החזון של תודעת המשיח.... הזרמים האדירים של האוויר משחררים את הנשמה.....הם מרגיעים את גופי הרגש של האנושות, ואימא אדמה מרימה את ידיה ונותנת לצורתכם הפיזית את הברכות מזרמי אור אהבתה.


אהובים, כאשר אתם מתבוננים בביטויי החוכמה של הלהבה המשולשת, אתם מבינים עד כמה אתם חלק מארבעת הגופים התחתונים של כדור הארץ עצמו. בהבנה זאת תוכלו ביתר קלות להרחיב ולכווץ את שלכם. כתודעה אינדיבידואלית.  כך תוכלו להיות בסין או בפרו או בכל מקום על פני כדור הארץ שאתם כל כך רוצים להיות ברגע נתון, 


זה דבר טוב וראוי לאלכימאים של האש הקדושה לעבוד עם עניינים אלה, לנסות את עצמם ולהפגין את כוחות המשיח הפנימי בכל הממדים. החופש החדש הזה נותן לכם לא רק שליטה על החומר הפיזי ועל יסודות הטבע, אלא הוא גם נותן לכם תחושה של אחדות עם כל החיים ועם האינסוף.


כשאתם מרחיבים את עצמכם בתוך החלל, איך אפשר שלא ללכוד את ניחוח הכוכבים, גלי החיים האלמותיים הפועמים דרך המישורים האתרים ?  חייבת להיות לכם תחושת חופש גדולה יותר, כך שאינכם קשורים למקום, לבית, לחדר, אלא שהיקום הוא ארץ הולדתכם וביתכם הנצחי.


אתם עצמכם נמצאים בכל מקום  עם האב האלוהי והמשיח הקוסמי שלו. כך מסר החירות, מתרחב ומתרחב ומתרחב. וככל שהוא מתרחב, אתם מתרחבים אתו.


אהובים. יום אחד תכירו בחופש שאני מכיר כבר. אני מקווה שתצטיינו דרך להבת החופש הסגולה, כי אכן המורה תמיד רוצה שתלמידו יצטיין יותר ממנו. ועל כן אלווה אתכם ככל שאוכל לקחת אתכם על גבי הלהבה האדירה הזו.


אבל אל תחשבו שאין עוד עולמות חדשים לכבוש ומרחבים אדירים לחקור. אל תחשבו שאין צבאות של אור שמחכים לקחת אתכם אפילו רחוק יותר ויותר, עד שתזכו לעמוד בפני הקדוש ברוך הוא ולקבל את ברכתו הניתנת לכם ישירות. ייתכן שזה לא יקרה מיד אהובים, אלא בעוד שנים רבות לאחר שהתעליתם. אבל זה יבוא. כי רצונו של האב האלוהי לקבל כל בן-בת בחזרה ללבו. 


עד עצם היום הזה, המלאכים והאלוהים האדירים היו אלה שיושבים לימינו של האב, אך גם האנושות יכולה לשאוף להזמנה כזו. אני מביא את זה לידיעתכם הלילה כדי שתהיה לכם ראייה מורחבת של העתיד ותבינו מה להבת החופש שבפנים יכולה להביא לכם. 


על פסגת ניצחונה תמצאו ניצחון על  גבי ניצחון, כאשר הלהבה המשולשת האדירה בתוככם מתרחבת והופכת לאחד עם הלהבה הקוסמית המשולשת הניזונה מכלל צבאות האור ברחבי היקום וברחבי הקוסמוס עצמו.


אהובים, פרחי לבי, הסיגלית הקטנטנה, שסובבה את ראשה בענווה אל הנוכחות האלוהית, מביטה אל האדמה ומבטאת כל כך יפה את להבת החופש. כי בענווה היא מצאה את ההבנה של החסד האלוהי וידעה שהחירות קרובה. הסיגלית הקטנה סוגדת לחופש. ובמסירותה ללהבה הסגולה,


האש הסגולה הזו מנצנצת, והיא שרה את ההמנון של אלה שחופשיים באנושות, אותה אנושות שדורכת על הפרח הקטן הזה. היא עדיין לא הבינה את קדושתו ולא את להבת האמת האלוהית המקיפה כל סיגלית קטנה עם עליה היקרים בצורת לב, לב האלוהים, שבו שוכנת להבת החירות, כי לבו נמצא בכם, ושלכם נמצא בו.


הלוואי והסיגלית - להבת השושן האלוהית - תלמד אתכם יותר על ארבעת היסודות בטבע וכיצד הם קשורים לארבעת גופיכם התחתונים. יהי רצון שזה ילמד אתכם יותר על הלהבה המשולשת, על ליבת האש הלבנה, ועל להבת ההארה המוזהבת שמתרוממת כדי להכריז על זהות האל שלה בכם.


אהובים, הטבע הוא המפתח. לפני זמן רב אני גיליתי שאני יכול לקרוא את כל חוקי האל פשוט על ידי התבוננות בממלכתו אשר בטבע. האנושות כל כך התרחקה מחוקיו עד כדי כך שהמחפש הרוחני, אינו מבין כיצד חוקי האל פועלים בהתנהגות האנושית.


 כשאנחנו פונים לטבע, יש סדר והרמוניה מושלמת  במקום שבו הטבע הזה נשאר לעצמו. אם האנושות הייתה יכולה להבין את האמת של האלמנטים שבטבע ולהחיל אותה על החברה, החברה הייתה הופכת לעדות חיה לחוקי האל וללהבת החירות שלו.


כעת אני יוצא ממפגש זה, כי עליי ללכת ללב כוכב הלכת הסגול שבו מתקיימת הלילה התכנסות אדירה של ישויות קוסמיות, של אלה המשרתים את הלהבה הסגולה. הם באים, מכל פינות מערכת העולמות הזו.  מתאספים שם במועצותיהם עם הכוהנים הגדולים של האש המקודשת. הם נועדים כדי לקבוע כמה ניתן להקצות מהאש הקדושה ומהלהבה הסגולה כדי לתת ממנה לאנושות של כדור הארץ, כדי שלהבת החירות תתקיים בלבבות כל בני האדם.


אני יוצא לראות מה הסיכום הקרמתי של אלפא ואומגה ; האל והאלה של מערכת העולמות הזו.  אנו נחושים לשחרר לאנושות של כדור הארץ את כל אש ליבנו ואת אהבת החופש שיש לנו. אנו עושים זאת כדי שנוכל להחזיק באיזון, את מה שמתרחש דרך ממלכת הטבע .


אהובים, עם אהבתי וברכות האש הקדושה אליכם, אני לוקח איתי את תמצית האהבה שלכם. אני נושא את זה, יחד עם תיעוד המסירות שלכם ושל כל תלמידי האור על הפלנטה הזו. זהו תיעוד שאותו אני נושא כמגילה גדולה אל ההיררכיה של הפלנטה הסגולה.  כך תינתן חותמת האישור לכך שבני האדם של כדור הארץ הבטיחו  כבר לעצמם כל כך הרבה מהאש הקוסמית, וכל כך הרבה יינתן להם.


בשם אלוהי החירות, בשם אלפא ואומגה, אני אומר לכם אחד אחד : 

באור ננצח ! באור נזכה בחופש שלנו ! באור הוא הניצחון שלנו !


לסיום ניתן צווי לאור הקוסמי הגדול


*נוכחות האל האהובה המפוארת ; האני הנני, אבא עליון אהוב :


יהי רצון שאור ההארה הקוסמי, אור אהבת האש הסגולה של חירות, האור הקוסמי הגדול ואור הניצחון הקוסמי ייזרמו ממקורות קוסמיים בעוצמת מיליון מפלי ניאגרה שיורדים ללא הרף, כדי לחדור לאטמוספירה של כדור הארץ, כדי למגר את כל ישויות האשליה, את המאיה.


זוהר האור הקוסמי וקארמה טובה, מחליפים את כולם .  זרמי האור הקוסמי הגדול מביאים את עידן הזהב הגדול וזרם אדיר אחד מבטל מהרשומה ומהזיכרון של החיים במהירות הבזק, כל מה שמעולם לא נועד להיות. אמן !


נוכחות האל האהובה המפוארת, אבא אהוב העליון על הכול, אלת החירות האהובה, אלת האור האהובה, אלפא ואומגה האהובים, אני מצהיר/ה : האני הנני הוא האור הקוסמי הגדול והאני הנני הסמכות על הארץ ועל כל החיים עליה. כאן, עכשיו ולתמיד ! 


באמונה מלאה אני חותמ/ת זאת כנעשה וגמור. אמן (3x)


***האש המקודשת הסגולה, היא אש מרוח הקודש שמבטלת ומתמירה את הסיבה, תוצאה, רשומה וזיכרון של כל מה שאינו הולם, שנצבר באדם כקרמה שלילית. להבה זאת מכונה גם אש ההתמרה, הרחמים, הסליחה ולהבת -החופש.  
 הרחבה עליה ואיך להפעיל אותה בקישור :
 הפעלת האש המקודשת המטהרת  דרך הצהרות


סרטון

 הפעלת הלהבה הסגולה המטהרת  - לטיהור אישי ולעולם

אורין, בליווי הוויות אור נוספות מדריך אותך במדיטציה מונחית לטיהור אנרגטי אישי ופלנטרי עם אור הלהבה הסגולה. בטיהור הגופים הנמוכים שלך ניתן להשיג רטט של שלווה פנימית של העצמי  הנעלה ולהתייצב בהכרה האלוהית שלו.


המסטרים שהתעלו הם אחינו הבוגרים שהתעלו לממדי האור

⚪ המסטרים האלוהיים השייכים לאחווה הרוחנית עוזרים בתהליך ההתעלות של כדור הארץ לממד האלוהי, כי עידן זהב חייב כעת להתממש על פלנטה זאת. הם מדריכי האנושות שמראים את הדרך להשגת המורשת האלוהית, שטמונה כפוטנציאל באדם.

המסטרים המתעלים מכנים עידן חדש זה : "העידן הזהוב של האחד"

זה אומר שכל פרט מביא את חייו לתוך עידן זהוב, כאשר הוא מעצב מחדש כל יסוד של חייו הפרטיים עם מושלמות האל שנמצאת בו. בעידן הזהוב כל הבריאה היא הצטיירות טהורה של תבניות המושלמות שמחשבת האל מחזיקה בהן דרך הכרה אלוהית. העצמי החיצוני נמצא בצייתנות מלאה לנוכחות האל שבפנים, והתודעה של מהות טהורה של האל זורמת חופשי בלי הפרעות באדם.

"אני הנני" הנו הפעילות המלאה של הוויית האל בבריאה דרך כל פרט ביקום

🤍 המילה היוצרת הזאת אם במילה המדוברת או במחשבה שקטה או ברגש, הנה העיקרון הגבוה ביותר של חיים הנה זכותו של כל מסטר שמשתמש בעיקרון נעלה זה ובכך מכיר את אלוהותו כמנצחת.

רשומות פופולריות

מיועד לחניכי הנתיב הרוחני

מיועד לחניכי הנתיב הרוחני
הדרכות אלה מופנות מהאחווה הרוחנית הגדולה למי שמחפש את הדרך אל "מלכות האל", שהיא מצב ההכרה האלוהית באדם, בה ישנה אהבה גדולה לכל, חוכמה אלוהית, שירות ונתינת השראה לאחרים דרך שכחה עצמית. אלה הם החיים הטבעיים של כל מי ששוכן במלכות. אז מתממשים החיים השמיימיים בכל מקום בו אתה נמצא 💦 מעבר לאוסף ההדרכות בלחיצה על התמונה

המסטר המתעלה סינט ג'רמין אומר :

⚪ "העידן הזהוב אינו משהו שנולד מדמיון אופטימי. הוא תמיד קיים וממשיך להתקיים במישורי הנצח. הוא המציאות האלוהית המתמשכת והנצחית שנמצאת בקיום מרגע לרגע של העצמי האלוהי שלך. כדי שעידן זה יתממש היכן שאתה ישנו, מה שעליך לעשות, זה להיות מתואם להכרה האלוהית ואז לראות את המציאות לפניך. ככל שיותר אנשים יממשו את העידן הזהוב בהכרה ובלב, אז תרבות העידן הזהוב החדש תהיה שלטת על כדור הארץ. אז כדור-הארץ מרים את הרטט שלו ומכיל יותר אור, עד שהפלנטה תיקרון את הזוהר המלא שלה ותזרח בניצחון ככוכב של חופש ".

חניכי המסטר נותנים שירות לחיים דרך נוכחות האל הנעלה

חניכי המסטר נותנים שירות לחיים דרך נוכחות האל הנעלה
חניכי המסטר המתעלה נותנים שירות של אור להתמרת מצבי העולם הכאוטיים 💦 מעבר לקריאה - בלחיצה על התמונה

נתיב ההתעלות - אוסף מאמרים מלימודי המסטר שהתעלה

המאסטרים הנעלים מלמדים שכל מטרת האדם בחיים אלה היא למצוא את האל בתוכו. וכשמצא את האל, המטרה שלו אז היא להתמזג עמו בהתעלות. כאן, הנוסחה הרוחנית בנתיב היא למצוא את האל ולהיות האל בביטוי בחיים.
⚪ המסטרים מהעולם האלוהי מסבירים לנו שהמצב של הפלנטה שלנו בזמן הנוכחי הנו כה רציני ודורש את האור ואת ההכרה המודעת שניתן לבנות אתם עידן זהוב חדש. עלינו לשרוד את התקופה הנוכחית של כאוס שנובע מהפרעות שהוקרנו מהאנושות כמאסה המונית במשך שנים וכעת זה לוחץ קשה כאשליה על החוויה של כל בני האדם. דבר זה דורש מאתנו לבסס את דרך החיים של המסטר בהכרה ובלב.
⚪ המסטרים אומרים לחניכי הרוח : "הנתיב לאלוהות אישית דורש הקרבה של הצד האנושי שאינו תואם את הצד האלוהי בכם. יש צורך לשחרר כל מה שאתם מזהים כאנוכי ולהתמיר זאת לנתינה ושירות לאור. האור לא נכנס כאשר בן אדם לא נמצא מאוזן במרכז ההוויה שלו ויודע מי הוא ונותן לדרכי העולם לבלבל אותו. אולם כאשר יש איזון , אור האל בא לשכון באדם ולא עוזב יותר. זהו ביטוי האור האלוהי מהעצמי העליון שמוקם בתוכו על ידי האל".
יש לדעת שכל הדרכים המובילות לאל מלאות בעליות ומורדות של החיים המהווים כיתת לימוד בכדור הארץ. גם המאסטרים הנעלים מכירים בכך שכדור הארץ הוא מקום מאתגר במיוחד להתנהל בו.
הדרך להתעלות מביאה אותנו פנים מול פנים עם הקרמה שלנו, עם המילוי של התכנית האלוהית שלנו, עם איזון הלהבה המשולשת שלנו ומטלות רוחניות רבות מכל הסוגים. אבל במקום עבודת פרך, המטלות הרוחניות שלנו יכולות להיעשות עם שמחה. זה בגלל שאנחנו יודעים לאיפה הן לוקחות אותנו. המטרה נעשית כמו מגנט שמושך אותנו קרוב יותר ויותר למטרה הרוחנית שלנו. אז האם יש נוסחה בדוקה למציאת האל ומה שמביא לנו התעלות ? כן ! ⚽ אוסף המאמרים בלחיצה על הקישור הבא ⚽

הוראת המסטר מציגה את חוקי החיים האוניברסליים

הוראת המסטר  מציגה את חוקי החיים האוניברסליים
אם אתם מחפשים באמת להתעלות בתודעה, עליכם ללמוד מידע זה וליישם אותו. כאן יש הוראות ויישומים שיעזרו לכם להסיר כל בעיה רגשית והפרעה שאתם בניתם חיים אחר חיים בתוככם. זה יעזור לכם להשיג את האור, אותו חייבים להשיג כדי להתעלות. אולם עליכם לעשות את העבודה. אתם הנכם אלה שקיבלתם בחירה חופשית ואתם אלה אשר משתמשים באופן הולם או לא הולם באנרגיית האל שתמיד זורמת טהורה לתוככם 💦 מעבר לתרגול ואימון בדרך המסטר המתעלה - בלחיצה על התמונה

אוסף נבחר מעקרונות האלכימיה של המסטר סינט ג'רמין

אוסף נבחר מעקרונות האלכימיה של המסטר סינט ג'רמין
בלימוד אלכימי זה של המילה המדוברת סינט ג'רמיין מסביר מה קורה בחיים של האדם כאשר הוא אומר "אני הנני". הוא מסביר שמבורך האדם שמבין במודע את המשמעות של המילה היוצרת הזאת. המילים "נוכחות האני הנני הנעלה" בהן משתמשים בהוראה זאת, זה עבור קריאה לנוכחות-האל שתזרום ותשחרר מושלמות עבור מי שעושה קריאה זאת מרצונו דרך העצמי הגבוה שלו 💜 לקריאה יש ללחוץ על התמונה
המסטר המתעלה מלמד את חוקי החיים האוניברסליים🤍 הקריאות לאור האלוהי באופן מודע דרך כוונה של הלב, שומרות לנצח על הסדר במישור האינסופי של החיים המתממשים והן מבוססות כולן על עיקרון הבריאה הגדול שהוא האהבה של הלב. אהבה היא מקור כל היש ועצם המהות עליה נחווה הקיום בצורה. אהבה מהותה היא הרמוניה ובלעדיה כל צורה לא הייתה יכולה להתקיים. אהבה היא הכוח המגבש והמחבר של היקום ובלעדיה היקום לא יכול לשמור על קיומו כגוף אחד.

הרצאות האני הנני להאזנה באנגלית